به زودی قابلیت پشتیبانی از برنامه های لینوکس به کروم بوک اضافه می شود

0
536
به زودی قابلیت پشتیبانی از برنامه های لینوکس به کروم بوک اضافه می شود

به زودی قابلیت پشتیبانی از برنامه های لینوکس به کروم بوک اضافه می شودکالاسودا_ به تازگی خبری جذاب در مورد گوگل و کروم بوک جدید این شرکت منتشر شده است که نشان می دهد به زودی برنامه های لینوکس به سیستم عامل آنها اضافه خواهد شد.

قابلیت پشتیبانی از برنامه های لینوکس در کروم بوک

خبری به سرعت در تمام رسانه منتشر شد این بود که برنامه های لینوکس به سیستم عامل کروم اضافه می شوند! اما تمام کروم بوک ها نمی توانند به این برنامه ها دسترسی داشته باشند. این بسته الحاقی لینوکس توسط بعضی از این کروم بوک ها هنوز پشتیبانی نمی شود ولی احتمال دارد که در آینده تمام این کروم بوک ها بتوانند از برنامه های لینوکس در سیستم عامل کروم خود استفاده کنند اما زمان اضافه شدن این بسته هنوز مشخص نیست.

مدل کروم بوک مورد نظر با قابلیت پشتیبانی از برنامه های لینوکس

در زمان بررسی کروم بوک جدید شرکت گوگل مشخص شد که این کروم بوک با توجه به استفاده از پلتفرم oak می توانند از برنامه های سیستم عامل لینوکس پشتیبانی کنند و لیستی از کروم بوک ها نیز منتشر شده است. در این لیست مدل کروم بوک Acer R13 ، Lenovo Flex 11/N23 Yoga ، Lenovo 300e ، Poin2 11c و  Poinc 14 وجود دارد. تمام این کروم بوک ها از پردازنده MediaTek MT8173 استفاده می کنند که باعث می شود بتوانند از برنامه های لینوکس پشتیبانی کنند.

به زودی قابلیت پشتیبانی از برنامه های لینوکس به کروم بوک اضافه می شود

زمان رونمایی از این قابلیت

هنوز زمان رونمایی از این قابلیت در کروم بوک ها مشخص نیست ولی به نظر می رسد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و کاربران می توانند از برنامه های لینوکس در کروم بوک ها استفاده کنند.

توضیحاتی سیستم کروم بوک

تمام چیزی که در کروم بوک می بینیم یک صفحه ی ورود زیبا به همراه مرورگر اینترنت شرکت گوگل به نام کروم است. در واقع کروم بوک ها عاری از هر چیز غیر ضروری هستند. این دیوایس ها مقدمه ای برای ورود گوگل به حوزه لپ تاپ ها محسوب می شوند. دستگاه های مذکور در حال اجرای سیستم عاملی هستند که برای ورود به دنیای وب طراحی شده است.

کافیست با حساب کاربری خود وارد سیستم شوید. پس از آن تنظیمات کروم شما (همراه با اپلیکیشن ها و افزونه ها) با این دیوایس همگام سازی خواهد شد. محیط یک کروم بوک به سبک سیستم عامل ویندوز طراحی شده، لانچر اپلیکیشن ها را در خود جای داده و دارای نوار وظیفه و سیستم تری (System Tray) هم هست.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها