بوگاتی میسترال رودستر ۵ میلیون یورویی در عربستان

1
344

برند بوگاتی برای اولین بار خودروی به بازار نیامده Bugatti Mistral Roadster را در عربستان و خیابان‌های ریاض به نمایش گذاشت.

به گزارش کالاسودا، خودرو ابتدا در منطقه ملک عبدالله به نمایش در آمد و سپس به ریتز کارلتون برده شد و توقفگاه آخرش هم نمایشگاه برنامه ریزی شده توسط SAMACO{شریک بوگاتی} بود.

بوگاتی میسترال که بوگاتی دبلیو ۱۶ میسترال نیز نامیده می‌شود خودرویی اسپرت دو سرنشینه موتور وسط است که در مولشایم فرانسه توسط خودروساز فرانسوی بوگاتی تولید می‌شود.

این خودرو ۱۹ اوت ۲۰۲۲ معرفی شد وفقط ۹۹ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود و البته همه ۹۹ خودرو به قیمت هر کدام ۵ میلیون یورو پیش فروش شده است.

میسترال دارای همان موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربوشارژ است که Chiron Super Sport 300+ را تامین می‌کند و 1577 اسب بخار (1159 کیلووات) نیز تولید می‌کند، اما میسترال نمی‌تواند به حداکثر سرعت عجیب و غریب 304.774 مایل در ساعت (490.484 کیلومتر در ساعت) Super Sport برسد. اوایل ماه نوامبر، بوگاتی فاش کرد که حداکثر سرعت این رودستر حداقل 261 مایل در ساعت (420 کیلومتر در ساعت) خواهد بود.

با توجه به تقاضای مشتریان، بوگاتی تصمیم به ساخت رودستر Mistral – Chiron بدون سقف گرفت.

به گفته فرانکس هیل، معاون مدیر طراحی بوگاتی، کلکسیونرها این خودروساز را برای یک کانورتیبل تحت فشار قرار دادند.

بوگاتی تصور نمی‌کرد مدل Chiron یک نوع رودستر تولید کند، اما این شرکت راهی برای انجام آن پیدا کرد.

میسترال با پیشرانه W16 یک خداحافظی برای موتور نمادین این برند است.

بوگاتی و ریماک اکنون با یکدیگر همکاری می‌کنند و ثمره همکاری این دو در سال 2024، یعنی همان سال تحویل میسترال و Bolide آغاز می شود، معلوم می‌شود.

جالب است ببینیم آینده بوگاتی در دنیایی که به سرعت برق می‌افتد چگونه خواهد بود، اما نقوش میسترال مانند چراغ‌های عقب X شکل نشان می‌دهد که این طراحی چه خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
محمد
محمد
1 سال پیش

انشالله توی جهنم میبینمت بوگاتی جان