بیل گیتس دنبال واکسیناسیون و کنترل انسان با میکروچیپ است؟

0
1402

«نیکیتا میخالکوف» برنده جایزه اسکار در اظهاراتی عجیب و غریب گفت بیل گیتس میلیاردر به دنبال واکسیناسیون بشریت با ریزتراشه Microchip است تا به وسیله آن دست به کنترل مردم زده و جمعیت بیش از حد کره زمین را مدیریت کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از راشاتودی، بحران ناشی از کروناویروس تئوری‌های توطئه عجیب و غریبی را ایجاد کرده و برخی در تلاشند تا دلایل پنهان این همه گیری را کشف کنند.

برخی از این تئوری‌ها حول محور بیل گیتس و تلاشش برای تولید واکسن کووید 19 می‌چرخد.

این به اصطلاح حقیقت جویان، روی ثبت اختراع WO/2020/060606 به نام «سیستم ارزرمز مبتنی بر دیتای ناشی از حرکت بدن انسان» تکیه کرده‌اند که دستگاهی است که با استفاده از بدن انسان سکه‌های دیجیتال را ماینینگ می‌کند.

هرچند ثبت اختراع مذکور به طور مستقیم ربطی به بیل گیتس نداشته و وی از هیئت مدیره مایکروسافت کنار رفته، و از میکروچیپ هم نام برده نشده، ولی از حسگر همراه حرف زده شده که حرکت بدن را توصیف می‌کند.

اما این کارگردان روس در اپیزود موسوم به Besogon که از Rossia 24 TV یک بار پخش شد و اجازه پخش مجدد پیدا نکرد، این تئوری را بسط داده و از عدد 666 {تعداد جانوران آخر الزمانی} ثبت اختراع استفاده کرده و تاکید کرده است که بیل گیتس قصد نصب ریزتراشه را در بدن انسان دارد تا وی را کنترل کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها