تأثیر شگفت انگیز فناوری بر صنعت لجستیک

0
75

در حالی که انگلستان با کمبود رانندگان در صنعت لجستیک روبرو است؛ ریچارد برد خبرهای دلگرم کننده‌ای در مورد تأثیر فناوری بر صنعت لجستیک در سال 2021 منتشر کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از trainingjournal، در سال‌های اخیر دیجیتالی شدن جهان را متحول کرده است. استفاده از فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی و اتوماسیون، مراحل را آسان‌تر کرده، دقت داده‌ها را بالاتر برده و به کسب و کارها رونق بخشیده است.

یکی از صنایعی که فناوری در آن کند عمل کرده، بخش لجستیک و حمل و نقل است. در یک نظرسنجی قبل از همه گیری، تنها 28 درصد از ارائه دهندگان لجستیکی و تدارکات از فناوری استفاده کردند.

با این حال، دیجیتالی شدن در این بخش رو به افزایش است.

افزایش بهره وری با دیجیتالی شدن دفتر کار

وقتی به فناوری‌ فکر می‌کنیم، ممکن است دستیاران مجازی و رباتیک در ذهنمان بیاید، اما گاهی اوقات بهترین راه حل‌های دیجیتالی راه حل‌های معمولی هستند. سالهاست که شرکتهای لجستیک برای مدیریت و برنامه ریزی از روش‌های دستی یا کاغذی استفاده می‌کنند.

اما امروزه نرم افزار مدیریت لجستیک، روش‌های آسان‌تر، از سفارش تا فاکتور، در یک سیستم یکپارچه در اختیار شما قرار می‌دهند.

نرم افزار برنامه ریزی مسیر برای کارآمدتر کردن سفرها

در گذشته رانندگان تحت تأثیر انتخاب اشتباه مسیر یا ترافیک قرار می‌گرفتند و این تأخیر بر سود، رضایت مشتری و نرخ حفظ مشتری تأثیر می‌گذاشت. امروزه نرم افزارهای هوشمند برنامه ریزی مسیر بهترین گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اپلیکیشن های گوشی همراه برای رانندگان

بسیاری از برنامه ریزان، لیست سفارش‌ها را از طریق واتس اپ، پیام کوتاه یا حتی تماس به رانندگان ارسال می‌کردند که پیگیری آنها دشوار بود.

اما امروزه اپلیکیشن های تلفن همراه برای رانندگان، کارها را آسان‌تر کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها