تأخیر در عرضه‌ی نوکیا 9.3 PureView،نوکیا 6.3 و 7.3 به دلیل کروناویروس

0
1120

کمپانی HMD Global برای احیای شرکت نوکیای قدیمی و محبوب کارهای فوق‌العاده زیادی انجام داده است؛ با این حال هنوز هم جای یک پرچم در این کمپانی خالی است. این شرایط ممکن است سرانجام با عرضه‌ی گوشی نوکیا 9.3 PureView تغییر کرده و برخی نواقص Nokia PureView اصلی را برطرف کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، طبق پیش بینی‌های قبلی این گوشی جدید در Q3 2020 امسال به همراه گوشی‌های هوشمند دیگر مانند نوکیا 6.3 و نوکیا 7.3 عرضه خواهد شد؛ اما طبق اخبار جدید رونمایی از این گوشی‌ها به دلیل همه گیری کروناویروس به تأخیر افتاده است.

گوشی نوکیا جدید در Q4 2020 عرضه می‌شود

طبق اخبار؛ کمپانی HMD مجبور شده تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های جدید را به ابتدای سه ماهه چهارم امسال موکول کند؛ البته تاریخ دقیق به شرایط حاکم ناشی از کروناویروس وابسته است.

آخرین و مهمترین محصول در نوکیا گوشی نوکیا 8.3 بود که با پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G و فناوری 5G به بازار وارد شد و از آن زمان، مدت زیادی گذشته است. کمپانی HMD برای ساخت گوشی‌های هوشمند خود به ODM های چینی مانند Foxconn متکی است؛ به همین دلیل کروناویروس بر فعالیت‌های این کمپانی تأثیر زیادی گذاشته است.

نوکیا 7.3 به عنوان یک گوشی با قیمت مناسب و فناوری 5G عرضه خواهد شد. احتمالاً تراشه Snapdragon 765G یا MediaTek را در خود جای می‌دهد. از سوی دیگر نوکیا 6.3 با فناوری 4G و پلتفرم اسنپدراگون 670 یا 675 کار می‌کند.

هیجان انگیزترین گوشی هوشمند نوکیا، نوکیا 9.3 PureView نام دارد. پرچمدار جدید دارای اسنپدراگون 865 و صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. یک سنسور 108 مگاپیکسلی با سیستم نوری ZEISS نیز در آن جای دارد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها