تایید در تاخیر عرضه آیفون 12 توسط مدیر Broadcom

0
1514

از نیمه اول سال 2020 گذشته‌ایم و به زودی شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند جدید از جمله سری Galaxy Note 20، سری Huawei Mate 40 و سری آیفون 12 خواهیم بود.

به گزارش کالاسودا و به نقل GizChina امسال برای اپل بسیار مهم است؛ زیرا گوشی‌های 5جی خود را وارد بازار می‌کند. در ابتدا تصور داشتیم آیفون 12 در ماه سپتامبر عرضه شود؛ اما ممکن است این برنامه به تاخیر بیفتد.

براساس گزارشی از بلومبرگ، مدیر اجرایی Broadcom، هوک تان در یک تماس تلفنی روز گذشته، تأخیر در عرضه‌ی محصولی در آمریکای شمالی را تأیید کرد؛ اما نام آن را مشخص نکرد؛ اما مشخص است درباره اپل صحبت می‌کند.

کمپانی  Broadcom یکی از بزرگ‌ترین تأمین کننده‌های قطعات برای آیفون‌ است.

این شرکت در فراخوان درآمدی تأخیر نکاتی را مطرح کرده و به سرمایه گذاران هشدار داد که برخلاف همیشه فرایند افزایش درآمد در چارک سوم به چارک چهارم منتقل می‌شود؛ مدیر اجرایی این کمپانی ذکر کرد که هیچ چیز از نظر طرح و محتوا تغییر نکرده و زبان طراحی جدیدی در کار نیست.

این شرکت چند سالی است که با برنامه عرضه‌ی گوشی‌ها در ماه سپتامبر پیش می‌رود. با این حال، فروش آیفون XR با تأخیر انجام شد و این دستگاه در ماه نوامبر به بازار آمد.

طبق گزارشات، این اتفاق ممکن است در سری آیفون 12 نیز رخ می‌دهد.  براساس گزارش‌ها، توسعه‌ی دستگاه‌های جدید 2020 بیش از آنچه انتظار می‌رفت طول کشیده، زیرا بیماری همه گیر کروناویروس این برنامه ریزی‌ها را بهم زده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها