تجربه تغییر میدل مایل با ربات‌ توسط آمازون

0
108

برای پاسخ به این سؤال که چگونه ربات‌ها و اتوماسیون در حال تغییر صنعت لجستیک هستند، از “PIT9″، یک مرکز میدل مایل{مرحله رهسپاری مرسولات} آمازون بازدید کردیم که پاییز گذشته در پنسیلوانیای غربی، خارج از پیتسبورگ افتتاح شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از geekwire، این یک مرکز مرتب‌سازی است که بسته‌هایی را به نقاط مختلف کشور ارسال می‌کند.

مراکز مرتب سازی میدل مایل یا همان مایل میانی، در واقع مرحله‌ی رهسپاری مرسولات هستند که بین مراکز اجرایی قرار می‌گیرند و محصولات را در بسته بندی خود قرار می‌گیرند.

آمازون در حال تجهیز این مراکز مرتب‌سازی با جدیدترین فناوری رباتیک و اتوماسیون است تا به کارگران کمک کند و حرکت بسته‌ها از طریق این مرکز  هماهنگ کند.

PIT9 به بخش‌هایی از پنسیلوانیا، اوهایو و ویرجینیای غربی سرویس می‌دهد. این مرکز حدود 450 کارمند دارد.

آمازون می‌گوید تأثیر کلی اتوماسیون بر مشاغل در این تأسیسات خنثی است، زیرا سیستم‌ها جایگزین اشکال قدیمی‌تر اتوماسیون شده و به کارگران کمک می‌کنند تا عملکرد کلی را کارآمدتر کنند.

یک طرف ساختمان، روبات‌های آمازون رباتیک هستند که می‌توانند با گاری‌های سنگین بسته‌ها را جمع‌آوری کنند و آنها را به‌طور خودکار در طبقه مرکز مرتب‌سازی جابه‌جا کنند و به پورتال مناسب بیاورند تا کار آسان‌تر شود. کارگران آمازون آنها را در کامیون بارگیری می کنند.

ربات‌ها کدهای موجود در پایین هر گاری را اسکن می‌کنند تا مشخص کنند کدام بار را می‌برند. هنگامی که برق آنها کم می‌شود، به طور خودکار برای شارژ مجدد متصل می‌شوند.

در طرف دیگر، تسمه‌های نقاله سریع بسته‌ها را روی یک سینگولاتور خودکار حمل می‌کنند. مکانیزمی که بسته‌ها را در یک لاین مرتب و از هم جدا می‌کند.

با اسکن این کدها، سیستم می‌تواند بسته‌ها را به کانال‌های مناسب بفرستد تا توسط کارگران آمازون روی پالت‌های صحیح قرار گیرند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها