ترفندهای خیرکننده زک کینگ در تیک تاک، یوتیوب و اینستاگرام

0
229

از مدت‌ها قبل ترفندهای جادویی ویرایش ویدئوی زک کینگ(Zach King) مخاطبان را مجذوب خود کرده است. در این مطلب قصد داریم به پشت صحنه‌ی این تکنیک‌های جادویی بپردازیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، وی همه‌ی این ویدئوها را از طریق ویرایش ماهرانه، قرار دادن دقیق دوربین و برنامه ریزی چند هفته‌ای با تیم ده نفره خود انجام می‌دهد.

وی 12 سال است که در یوتیوب فعالیت دارد. محبوبیت وی پس از بارگذاری کلیپی در سال 2011 به نام Jedi Kittens، افزایش یافت. این ویدئو در حال حاضر بیش از 24 میلیون بازدیدکننده دارد.

سپس به شبکه اجتماعی Vine رفت و سپس در اینستاگرام 24 فالوور به دست آورد. در تیک تاک ، 63 میلیون دنبال کننده دارد.

هنگامی که محبوبیت کینگ در Vine بالا رفت، او تیمی از تهیه کنندگان و نویسندگان را استخدام کرد. آن‌ها برای چند سال در خانه‌ای کوچک در LA کار کردند.

کینگ با تیم حرفه‌ای خود این محتواها را تولید می‌کند و برای هر کدام هفته‌ها و حتی ماه‌ها وقت می‌گذارد.

زک کینگ توانسته در شبکه‌های اجتماعی مختلفی به شهرت دست پیدا کند. او در حال حاضر پنجمین خالق محتوای پربازدید در شبکه‌های اجتماعی است. به عنوان یک رکورد گینس در ماه آوریل، وی به پربیننده‌ترین مرد در TikTok تبدیل شد. اما اینستاگرامر لابی از آن زمان تا به امروز 103 میلیون نفر فالوور به دست آورده و از او پیشی گرفته است.

درست کردن کلیپ‌های کینگ برای اینستاگرام و TikTok چند هفته تا چند ماه طول می‌کشد و باید به صورت تیمی و با برنامه ریزی و توسعه مفهومی انجام شود.

کینگ به این موضوع اشاره می‌کند که هر پلتفرم چالش‌ها و فرصت‌های خاص خود را دارد. او می‌گوید محدودیت زمانی شش ثانیه‌ای واین باعث ایجاد یک فرآیند خلاقانه ساده‌تر شده است. اما اینستاگرام اجازه می‌دهد تا کلیپ‌های 15 و سپس 60 ثانیه‌ای باشد و زمان بیشتری برای ایجاد محتوا وجود دارد.

کینگ می‌گوید: “وقتی صحبت از ایجاد یک جامعه در پلتفرم‌های مختلف می‌شود، روش بسیار مهم است. شما باید نقاط قوت داستان را در بسترهای مختلف و به روش‌های مختلفی بازی کنید. ”

کینگ می‌گوید هدف اصلی ایجاد محتوای مرتبط است. استفاده از زاویه مناسب دوربین برای ایجاد توهمات ویدئویی کینگ بسیار مهم است.

در یک کلیپ، به عنوان مثال، او با بچه‌های خود قلعه‌ای می‌سازد و آن‌ها را به آن قلعه منتقل می‌کند. در یک ترفند دیگر، که در ابتدای همه گیری منتشر شد، او به طور جادویی دستمال توالت خود را چند برابر می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها