آموزش ویژگی تصویر در تصویر در اندروید 8

0
1472
آموزش ویژگی تصویر در تصویر در اندروید 8

آموزش ویژگی تصویر در تصویر در اندروید 8کالاسودا-  ویژگی تصویر در تصویر در به روز رسانی جدید سیستم عامل  اندروید که اندروید اوریو نام دارد ،یک ویژگی و مزیت کاربردی و پرطرفدار محسوب می شود . در حال حاضر تعداد کمی از گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید این به روز رسانی را دریافت کرده اند اما در چند ماه آینده این به روز رسانی و قابلیت های جدیدش در گوشی های که قابلیت ارتقا به اندروید 8 را دارا باشند افزوده خواهد شد تمامی گوشی های پرچمدار ها و میان رده های دو سال اخیر عرضه  خواهد شد . حال به بررسی این ویژگی جدید می پردازیم:
حال در ابتدا با یک سوال رو به رو می شویم: ویژگی تصویر در تصویر اندروید 8 چیست؟؟ با فعالسازی قابلیت تصویر در تصویر هنگامی که در حال مشاهده یک ویدیو هستید می توانید با فشردن کلید Home به صفحه اصلی منتقل شوید. در صفحه اصلی یک پنجره کوچک از ویدیو مورد نظر نمایان خواهد شد که شما را قادر می سازد تا همزمان به تماشای ویدیو و انجام کار های خود در برنامه های دیگر بپردازید. البته این قابلیت کاملا نهایی نشده و هنوز بر روی بسیاری از برنامه ها کار نمی کند ، اما در حال پیشرفت است.
حال به نحوه ی  ویژگی تصویر در تصویر اندروید 8 می پردازیم، با ما همراه باشید.
1- یک ویدیو در مرورگر Chrome  پیدا کرده واجازه دهید ویدئو مورد نظر اجرا شود
2- اطمینان حاصل کنید که حالت صفحه نمایش بر روی تمام صفحه است.
3- دکمه Home را برای مدت کوتاهی نگه دارید
کار تمام است و ویدیو تصویر در تصویر هم اکنون در صفحه اصلی ظاهر شده است و امکان مشاهده ویدئو کوچک شده در قسمتی از تصویر وجود دارد و شما هم اکنون می توانید پنجره کوچک نمایش ویدیو را به اطراف صفحه منتقل یا بزرگنمایی و بچرخانید و آن را شخصی سازی کنید .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها