تریلر جدید بازی Gears 5

0
134

طرفداران مجموعه گیرز آف وار از مدت‌ها قبل در انتظار انتشار اطلاعات تازه‌ای از قسمت جدید بازی بودند. حال، با برگزاری نمایشگاه E3 2019، می‌توانید به تماشای تریلر جدید بازی گیرز 5 (Gears 5) بپردازید. در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 از تریلر جدید بازی گیرز 5 رونمایی شد و استودیوی کوالیشن (The Coalition) تاریخ عرضه بازی را نیز مشخص کرد.

طرفداران ایکس باکس امیدوارند که قسمت جدید گیرز بتواند این مجموعه را به روزهای اوج‌اش بازگرداند. این بازی در نمایشگاه E3 2018 با یک تریلر سینمایی رونمایی شد اما از آن زمان تاکنون چیزهایی زیاد از آن نشنیدیم. در جریان نمایشگاه امسال، استودیوی کوالیشن علاوه بر پخش یک تریلر جدید، جزئیات تازه‌ای از بازی نیز منتشر کرده‌ است، همان طور که انتظار می‌رفت، استودیوی کوالیشن در کنفرانس مایکروسافت ناامید کننده ظاهر نشد و تریلر جذاب تازه‌ای از بازی منتشر کرد که داستان این مجموعه را پیچیده‌تر از همیشه جلوه‌ می‌دهد. آن‌ها همچنین اعلام کردند که بازیکنان در تاریخ 10 سپتامبر می‌توانند منتظر عرضه بازی باشند.

بازی Gears 5 از یک بخش چندنفره جدید با نام فرار (Escape) بهره می‌برد که در آن یک تیم سه نفره باید با دشمنان مختلف مبارزه کرده و با همکاری دیگر، از شرایط سخت پیش آمده، فرار کنند، بازی گیرز 5 تا اینجا نشان داده که اثر امیدوار کننده‌ای است و تاریخ عرضه بازی نشان می‌دهد که این اثر آماده است و طرفداران مجموعه گیرز به زودی می‌توانند بازگشت شکوهمندانه‌ای را به دنیای این بازی تجربه کنند. این بازی قرار است یکی از بهترین داستان‌های مجموعه را روایت کند و باید دید در نهایت تا چه اندازه می‌تواند موفق شود؛ این بازی در تاریخ 10 سپتامبر 2019 (19 شهریور 1398) منتشر می‌شود

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها