تصاویر جدید گوشی های آیفون XI و XI Max حضور سه لنز دوربین را تایید می کند

0
475
تصاویر جدید گوشی های آیفون XI و XI Max حضور سه لنز دوربین را تایید می کند

تصاویر جدید گوشی های آیفون قالب های این دو گوشی هوشمند را مشخص می کند. بر اساس این تصاویر گوشی های آیفون XI و XI Max با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شوند و ساختار این سه لنز نیز شبیه به پرچمداران سری میت 20 هواوی است.

وب سایت SlashLeaks این تصاویر را منتشر کرده که گوشی های آیفون XI و XI Max در داخل قاب هایی قرار دارند. این ظاهر برای قاب پشتی گوشی های هوشمند آیفون مهر تاییدی  روی تمام شایعات در مورد دوربین گوشی های هوشمند آیفون است که در ماه های اخیر منتشر شده است.

به احتمال زیاد و با توجه به شرایط کمپانی اپل در سال های گذشته این قالب ها در اختیار تولید کنندگان برخی از شرکت های تولید کننده محصولات اپل قرار می گیرد تا بتوانند توسط آن ها به ساخت محصولات مورد نیاز کاربران بپردازند.

تصاویر جدید گوشی های آیفون  در بخش صفحه نمایش این گوشی های هوشمند

در مورد ظاهر و پنل صفحه نمایش این گوشی های هوشمند نیز مدتی پیش تصاویری منتشر شد که نشان می دهد بریدگی صفحه نمایش این گوشی های هوشمند مانند نسخه های قبلی است و تغییر خاصی در مقایسه با سال گذشته از نظر ظاهری نخواهد داشت. البته باید دید اپل در مورد دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز چه تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد.تصاویر جدید گوشی های آیفون  در بخش صفحه نمایش این گوشی های هوشمند

در سال های اخیر با وجود استفاده از بریدگی صفحه نمایش و پردازنده های انحصاری گوشی های هوشمند آیفون فروش همیشگی خود را نداشته اند، یکی از مهم ترین عوامل مربوط به دوربین های این محصولات است، با وجود اینکه این گوشی های هوشمند گران قیمت از دوربین بسیار خوبی بهره می برند اما از دیدگاه بسیاری از کاربران و کارشناسان توان رقابت با پرچمداران برند های هواوی و سامسونگ را ندارند. این موضوع توسط آزمایش های وب سایت های معتبر نیز تایید می شود. از این رو کمپانی اپل به نظر می رسد بیشتر تمرکز خود را در ساخت گوشی های جدید خود را در بخش دوربین قرار خواهد داد.

استفاده از سه لنز دوربین به تنهایی باعث باعث قرار گرفتن نمایندگان آیفون به عنوان برترین لنز های دوربین نمی شود و بدون شک در کنار این موضوع گوشی های آیفون باید در بخش های نرم افزار نیز شرایط بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها