تصمیمات جدید گوگل کاربران را شگفت زده خواهد کرد

0
513
تصمیمات جدید گوگل کاربران را شگفت زده خواهد کرد

به تازگی خبرهای جالبی در مورد گوگل منتشر شده که نشان می دهد مدیران گوگل قصد دارند تصمیمات جدید خود را در مورد بخش جستجو به کاربران اعلام کنند.

رونمایی از تصمیمات جدید گوگل

برنامه Google+ به طور کامل متوقف شد و دلیل آن هم مشکلات امنیتی این سرویس بود اما این موضوع باعث نمی شود تا گوگل به بخش شبکه های مجازی دیگر علاقمند نباشد. تیم گوگل در حال بررسی بخشی به نام کامنت در جستجوی گوگل است. این ویژگی در اوایل رونمایی صرفا برای مناسبت های ورزشی زنده کاربرد خواهد شد اما قطعا کامنت افراد حرفه ای و مخاطبان از یکدیگر متمایز خواهد بود و این شرکت دقت بالایی هم در زمینه اسپم ها خواهد داشت.

حذف بخش Google+ توسط گوگل

گوگل پس از اتفاقات عجیب و غریبی که در زمینه انتشار اطلاعات کاربران توسط هکرها رخ داد تصمیم گرفت تا سیستم Google+ را برای همیشه از دسترسی خارج و در نهایت حذف کند. باید دید که فکرهای آینده گوگل در مورد شبکه های اجتماعی چیست.

زمان رونمایی از این ویژگیتصمیمات جدید گوگل کاربران را شگفت زده خواهد کرد و حذف بخش Google+ توسط گوگل

ما در مورد زمان رونمایی این ویژگی و نقشه های آینده این شرکت از گوگل سوال کردیم. هیچگونه قطعیتی در مورد زمان رونمایی این ویژگی وجود ندارد و حتی امکان دارد این پروژه به طور کامل منتفی شود. با توجه به تمام این حرف ها هدف اصلی گوگل کاملا مشخص است. بخش کامنت ها در موضوعات مختلف می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند و کاربران با این بخش در موضوعات مختلف با یکدیگر به صحبت بپردازند.

افق های روشن این ویژگی

قطعا با اضافه شدن بخش کامنت ها به موضوعات مختلف ، ارتباط کاربران با یکدیگر بیشتر خواهد شد و حتی این موضوع زمینه ساز شکل گرفتن ایده های بهتر نیز خواهد شد.

فعالیت اخیر گوگل

در ماه های گذشته این شرکت بخش های دیگر را نیز به سیستم خود اضافه کرده است و بازخوردهای مناسبی هم از سوی کاربران شاهد بودند و این موضوع می تواند به گوگل کمک کند تا بخش های بیشتری را به سیستم خود اضافه کند. شکی نیست که طی ماه های آینده خبرهای بیشتری در مورد گوگل و افزونه ها جدید این شرکت خواهیم شنید. گوگل هم حتما سعی می کند کاربران خود را در جریان فعالیت خود بگذارد

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها