چطور فونت گوشی های اندرویدی را تغییر دهیم؟

0
321
چطور فونت گوشی های اندرویدی را تغییر دهیم؟

تغییر فونت گوشی های اندرویدی بسیار جالب توجه است، این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید شرایط بسیار خوبی را برای موبایل خود فراهم آورده و آن را مطابق میل خود شخصی سازی کنید. امروز قصد داریم به بررسی این ترفند کاربردی بپردازیم و آن را مرور کنیم.

در نظر داشته باشید که سیستم عامل اندروید هنوز به صورت پیش فرض این قابلیت را در اختیار شما قرار نمی دهد و با این وجود رابط کاربری بسیاری از برند های گوشی های اندرویدی شرایطی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید در انتخاب فونت آزادی عمل بیشتری داشته باشید. برای این موضوع که گوشی هوشمند شما دارای فونت دیگری نیز هست می توانید به بخش تنظیمات گوشی موبایل رفته و در قسمت صفحه نمایش نوع قلم و فونت مورد نظر خود را پیدا کنید.

به عنوان مثال تمام گوشی های هوشمند سامسونگ این قابلیت را به شما می دهند تا سبک فونت گوشی خود را تغییر دهید، سامسونگ به صورت پیش فرض چند قلم اضافی را روی گوشی شما نصب کرده و در صورت نیاز می توانید سایر آن ها را از طریق استور گلکسی دریافت کنید.

برای انتخاب قلم در گوشی های سامسونگ می توانید به مسیر تنظیمات رفته و در بخش صفحه نمایش و قسمت فونت آن ها را بررسی کنید. در نظر داشته باشید که تنها نیاز دارید قلم مورد  نظر خود را انتخاب کنید و نیازی به ریستارت کردن گوشی هوشمند نیست و فونت انتخاب شده در تمام بخش های گوشی شما نمایش داده می شود.

تغییر فونت گوشی های اندرویدی بسیار جالب توجه است

با این وجود اگر گوشی شما دارای فونت اضافی نباشد می توانید از روش دیگری برای استفاده از فونت های دیگر استفاده کنید و لانچر های دیگری را برای نصب استفاده کنید. در این بخش لانچر هایی را معرفی می کنیم.

نرم افزار Apex Launcher

Apex Launcher یکی از محبوب ترین نرم افزار لانچر به شمار می رود. این نرم افزار قابلیت تغییر فونت را به شما می دهد.با وجود اینکه این نرم افزار شهرت بسیار زیادی دارد اما در کنار این لانچر می توان به GO Launcher، Action Launcher: Pixel Edition، Smart Launcher 5 و اشاره کرد که فونت های بسیار زیبا و متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

نرم افزار Apex Launcher

لینک دانلود نرم افزار Apex Launcher برای گوشی های اندرویدی از استور رسمی گوگل

معرفی نرم افزار iFont برای گوشی های اندروید

در کنار نرم افزار لانچر یاد شده ابزار دیگری وجود دارد، iFont نرم افزار بسیار جالبی به شمار می رودکه به طور اختصاصی برای تغییر فلم کاربرد دارد. این نرم افزار به صورت رایگان است و از تمام گوشی های هوشمند اندرویدی پشتیبانی می کند. این نرم افزار گزینه بسیار خوبی برای گوشی هایی است که روت نشده اند.

این نرم افزار حجمی کمتر از 10 مگابایت دارد و تاکنون بیش از 10 هزار بار دانلود شده و توانسته امتیاز های بسیار خوبی در این زمینه کسب کند.

معرفی نرم افزار iFont برای گوشی های اندروید

لینک دانلود نرم افزار iFont برای گوشی های اندرویدی از استور رسمی گوگل

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها