تغییر محیط کار با قراردادن چت ربات ChatGPT در آفیس مایکروسافت

0
77

The Information گزارش داد که مایکروسافت به دنبال اضافه کردن فناوری چت بات OpenAI شامل ChatGPT و GPT-4 به مجموعه Microsoft Office خود، از جمله Word، Outlook و PowerPoint است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، طبق گزارش‌ها مایکروسافت که در سال 2019 یک میلیارد دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرده؛ حالا در حال مذاکره برای سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری دیگری روی این بخش است.

این اخبار تنها چند روز پس از انتشار اخبار مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد ChatGPT را در موتور جستجوی  Bing خود قرار دهد، منتشر شد.

اما صحبت در مورد ادغام ChatGPT با Word باعث شد که نسل قبلی فناوری Clippy دوباره به سر زبان‌ها بیفتند. فناوری که هیچ وقت موفق نشد.

البته ChatGPT فراتر از یک Clippy جدید است و به طور بالقوه می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد، از تولید متن بر اساس دستورات ساده زبان طبیعی گرفته تا پاسخ پیشنهادی به ایمیل‌ها برای تجزیه و تحلیل داده‌ها در اکسل و ترجمه متن و …

مایکروسافت ورد در حال حاضر از ابزارهای هوش مصنوعی داخلی، از جمله ویژگی Find Smart Turing و At a Glance که اسناد ورد را خلاصه می‌کند، استفاده می‌کند. در واقع روش‌های جزئی GPT در ورد گنجانده شده است.

اما برای اجرای ChatGPT OpenAI یا به زودی GPT-4، موانع زیادی وجود دارد. برای مثال، ChatGPT یک مشکل دقتی دارد.

حریم خصوصی نیز یک مشکل دیگر است. مایکروسافت چگونه حریم خصوصی داده‌های شرکت را حفظ می‌کند؟

ممکن است مدتی طول بکشد تا مایکروسافت و گوگل بتوانند ابزارهای هوش مصنوعی مولد را برای کسب و کار آماده کنند.

سوالات زیادی در مورد اینکه این شرکت‌ها از چه کنترل‌هایی در استفاده از این ابزارها و نحوه استفاده از آن اعمال می‌کنند، وجود داد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها