بررسی تفاوت های گوشی های آیفون ایکس اس مکس و ایکس اس

0
1527
بررسی تفاوت های گوشی های آیفون ایکس اس مکس و ایکس اس

گوشی های هوشمند آیفون مدتی پیش به صورت رسمی رونمایی شدند. این گوشی های هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارند اما نتوانستند انتظارات این کمپانی مشهور را برطرف کنند. اپل چند ماه پیش گوشی های هوشمند آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر را در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش شده است و در این بخش قصد داریم به بررسی تفاوت های گوشی های آیفون ایکس اس مکس و ایکس اس بپردازیم .

صفحه نمایش ؛ اولین تفاوت گوشی های آیفون ایکس اس مکس و ایکس اس

گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس صفحه نمایش 6.5 اینچی دارد. این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 19.5 به 9 است و تراکم پیکسلی 459 است. رزولوشن 1242 در 2688 نیز در این بخش شرایط بسیار خوبی را برای کاربران گوشی های پرچمدار آیفون ایجاد می کند. در مقابل نسخه کوچکتر پرچمدار آیفون صفحه نمایش 5.8 اینچی با نسبت تصویر 19.5 به 9 دارد و شاهد تراکم پیکسلی 458 در این گوشی هوشمند هستیم اما رزولوشن این محصول 1125 در 2436 است. در نتیجه اگر از گوشی های هوشمند صفحه نمایش بزرگ رضایت ندارید آیفون ایکس اس بهترین گزینه برای خرید محسوب می شود.

باتری ؛ ایکس اس مکس بسیار عالی است

در کنار صفحه نمایش باتری این دو گوشی هوشمند نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارد. آیفون ایکس اس مکس از باتری 3174 میلی آمپری لیتویم یونی بهره می برد. این باتری قدرتمند شرایط بسیار خوبی را مانند گوشی های سری پلاس آیفون در اختیار کاربران قرار می دهد و قابلیت شارژ سریع این گوشی هوشمند می تواند 50 درصد از ظرفیت باتری این  گوشی های هوشمند را در حدود 30 دقیقه شارژ کند. در مقابل نسخه کوچکتر پرچمدار اپل از یک باتری 2658 میلی آمپری لیتیوم یونی بهره می برد و شرایطی مشابه آیفون ایکس اس مکس در بخش فناوری شارژ سریع دارد.صفحه نمایش ؛ اولین تفاوت گوشی های آیفون ایکس اس مکس و ایکس اس

با وجود اینکه ظرفیت باتری هر دو گوشی هوشمند و صفحه نمایش های آن ها را در نظر گرفتیم گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس شارژ باتری بسیار بهتری را در مقایسه با آیفون ایکس فراهم می کند. بر اساس آزمایش های انجام شده گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس قابلیت 25 ساعت مکالمه در حالت 3G را برای کاربران فراهم می آورد و در مقابل نیز آیفون ایکس اس 20 ساعت مکالمه را برای کاربران فراهم می کند. به طور کلی در این بخش هر دو گوشی هوشمند شارژ باتری مناسبی دارند اما عملکرد ایکس اس مکس بسیار خیره کننده است.

به طور کلی در این موارد یاد شده گوشی هوشمند ایکس اس مکس شرایط بسیار بهتری را در مقایسه با دیگر پرچمدار در اختیار کاربران قرار می دهد اما آیفون ایکس اس مکس مشکلی دارد که برخی از کاربران را از خرید منصرف می کند. گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس وزنی در حدود 208 گرم دارد که برای یک گوشی هوشمند بسیار سنگین است در مقابل آیفون ایکس اس معمولی شرایط بسیار ایده آلی را دارد و وزن این محصول 177 گرم است که برای یک گوشی هوشمند 5.8 اینچی بسیار مناسب خواهد بود.

در سایر موارد این دو گوشی هوشمند قابلیت های یکسانی دارند و هر دو از یک نوع پردازنده و دوربین بهره می برند. آیفون ایکس اس مکس

قیمت گوشی های هوشمند آیفون در بازار ایران چگونه است؟

نسخه ارزان قیمت آیفون ایکس مکس در نسخه های 64، 256 و 512 گیگابایتی به فروش می رسند. این گوشی های هوشمند قیمتی در حدود 17 تا 20 میلیون تومان دارند. نسخه آیفون ایکس نیز از حدود 15 میلیون تومان آغاز می شود و تا 18 میلیون تومان به فروش می رسد.

در حال حاضر گوشی های هوشمند آیفون را می توان گرانترین گوشی های هوشمند موجود در بازار ایران دانست با این وجود خرید این گوشی های هوشمند در بازار ایران فروش تقریبا خوبی دارد و بسیاری از کاربران در نبود گوشی های پرچمدار هواوی و کمبود پرچمداران سامسونگ این گوشی های هوشمند را خریداری می کنند.

نظر شما در مورد گوشی های هوشمند آیفون چیست؟ آیا پرچمداران آیفون در مقایسه با گوشی های هوشمند برند های دیگر شرایط بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها