تلاش اپل برای ارزان کردن آیفون 12مجهز به 5جی

0
7640

زمان رویداد اپل برای عرضه‌ی سری آیفون 12 به طور رسمی اعلام نشده است، اما خبرهای فاش شده در مورد این دستگاه‌ها اخیراً توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. در این راستا مشخصات فنی و برخی ویژگی های این گوشی‌ها فاش شد. امروز نیز گزارش شده است که اپل ممکن است هزینه‌های سایر اجزای سازنده سری آیفون 12 را کاهش دهد؛ تا هزینه 5G را جبران کرده و در نهایت گوشی آیفون 12 5G قیمت بالایی نداشته باشد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از technave؛ این خبر توسط تحلیلگر مشهور اپل مینگ چی کو فاش شده است. وی اظهار داشت: اپل در تلاش است هزینه‌های سایر ویژگی‌ها در سری آیفون 12 را کاهش دهد تا هزینه‌های فناوری 5G را جبران کند.

پیش از این براورد شده بود که هزینه 5G می‌تواند قیمت سری آیفون 12 را 125 تا 135 دلار افزایش دهد. بنابراین، در صورت درست بودن این خبر، مصرف کنندگان هنوز هم می‌توانند آیفون‌های جدید را بدون افزایش چشمگیر در قیمت آن‌ها در آینده خریداری کنند.

علاوه بر این، ذکر شده که ویژگی که به احتمال زیاد کمرنگ‌تر می‌شود؛ تا هزینه‌ی فناوری 5 جی جبران شود، بُرد باتری خواهد بود. این تحلیلگر ادعا کرد هیئت بُرد هیبریدی برای آیفون 12 حدود 40-50٪ ارزان‌تر از این مؤلفه در آیفون 11 خواهد بود. سال آینده، سری آیفون 12s می‌تواند 30-40٪ مقرون به صرفه‌تر از سری آیفون 12 باشد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها