تلوزیون هوشمند هواوی تا 4 ماه دیگر عرضه می شود

0
250
تلوزیون هوشمند هواوی تا 4 ماه دیگر عرضه می شود

تلوزیون هوشمند هواوی موضوعی است که این روزها جذابیت بسیاری برای طرفداران این برند چینی به همراه داشته است، البته در کنار این خبر خوش برای کاربران نگرانی های بسیاری نیز برای تولید کنندگان محصولات خانگی به دلیل حضور یک برند قدرتمند ایجاد کرده است، با این وجود هواوی به طور رسمی اعلام کرد که قصد ساخت لوازم خانگی را ندارد و تلوزیون این برند نیز در قالب یک محصول هوشمند به فروش می رسد.

بر اساس اخبار منتشر شده تلویزیون این برند چینی در ماه سپتامبر با قابلیت های هوش مصنوعی روانه بازار فروش می شود و تفاوت های اساسی با تلوزیون های کلاسیک دارد.این تلوزیون رزولوشن 8K دارد و شرایط خیره کننده ای رابه همراه خواهد داشت. به احتمال زیاد پنل این تلوزیون توسط کمپانی سامسونگ تولید می شود. موارد یاد شده خبر از یک تلوزیون هوشمند گران قیمت می دهد، با این وجود هواوی قصد دارد محصولات دیگری را نیز با قیمت پایین تر روانه بازار فروش کند که از پنل ال سی دی بهره می برند، از این رو می توان شاهد همکاری این برند محبوب با کمپانی BOE برای ساخت پنل های ارزان قیمت تر بود.تلوزیون هوشمند هواوی موضوعی است که این روزها جذابیت بسیاری برای طرفداران این برند چینی به همراه داشته است

تلوزیون های ارزان تر هواوی

بر اساس اخبار قبلی هواوی قصد دارد تلوزیون های 55 و 65 اینچی ال سی دی را در ماه های آینده روانه بازار فروش کند؛هرچند که مدتی است از این موضوع خبری منتشر نشده و این احتمال وجود دارد که عرضه آن به تعویق بیفتد.

گزارش هایی نیز وجود دارد که هواوی قصد دارد اولین تلوزیون هوشمند مجهز به اینترنت نسل 5 ام را تا پایان سال جاری روانه بازار فروش کند، این محصول از رزولوشن 8K پشتیبانی می کند و به عنوان یک محصول گران قیمت روانه بازار فروش می شود. بر اساس ادعای بسیاری از تحلیلگران هواوی قصد دارد اکوسیستم خود را در بخش لوازم هوشمند و الکترونیکی گسترش دهد و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.

حال باید دید تلوزیون های هوشمند هواوی چه شرایطی را در بازار جهانی ایجاد می کنند؟ آیا این محصولات به اندازه گوشی های هوشمند این برند موفق خواهند بود؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها