مدیرعامل  آنر پیش بینی ها در مورد تلویزیون هوشمند این برند را تایید می کند

0
283
مدیرعامل  آنر پیش بینی ها در مورد تلویزیون هوشمند این برند را تایید می کند

جرج ژائوو مدیرعامل برند Honor در نشست رسانه ای اخیر به طور رسمی اعلام کرد این برند محبوب در آینده تلویزیون هوشمندی را روانه بازار خواهد کرد، همانطور که قبلا پیش بینی شده بود تلوزیون آنر به زودی عرضه می شود. این موضوع بسیار جالب است که برند موفق آنر قصد دارد فعالیت های خود را در بازار جدیدی ایجاد کند.

بر اساس ادعای جرج ژائو این شرکت تنها در پس ساخت یک تلوزیون هوشمند نیست و این کمپانی قصد دارد به ساخت و ایجاد یک نوآوری واقعی وانقلابی دست در این بازار بپردازد. از این رو با کمپانی JingDong همکاری کرده تا بتواند یک محصول کاربردی و تکامل یافته تولید کند.آنر این محصول را Smart Screen TVs نام گذاری کرده و آن را باید ترکیبی از تلوزیون های هوشمند و تلوزیون های اینترنتی دانست.

همگام سازی با دستگاه های هوشمند از ویژگی های اصلی تلویزیون آنر است

همگام سازی با دستگاه های هوشمند از ویژگی های اصلی تلویزیون آنر است

با توجه به صحبت های مدیرعامل آنر می توان انتظار داشت که این تلوزیون با  قدرت می توانید به دستگاه های هوشمند دیگر ادغام شود. او ادعا می کندکه قصد دارد این تلوزیون هوشمند بیش از مرکز اطلاعات کامل باشد. از این رو می توان انتظار داشت که این دستگاه می تواند به عنوان یک مرکز هوشمند برای خدمات، لوزام خانگی و اشتراک گذاری تلفن به کار گرفته شود. از این رو می توان انتظار یک محصول هوشمند کاربردی را داشته باشیم.

همانطور که بیان شد به نظر می رسد تلویزیون هوشمند آنر به زودی رونمایی شود و این احتمال وجود دارد که این محصول در کنار گوشی هوشمند Honor 9X و همچنین Magicbook جدید در اختیار کاربران قرار گیرد. به نظر می رسد آنر در مورد تلوزیون جدید خود بسیار جاه طلب است وباید دید شرایط در روز های آینده در مورد این محصول چگونه است و اینکه آیا آنر از حضور در یک بازار جدید سربلند بیرون می اید یا خیر.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها