دانلود ها

تلگرام ایکس از پلی استور بیرون شد

کالاسودا_پلی استور تلگرام ایکس را حذف کرد . این اقدام با هدفی نامعین انجام شده است . مشخص نیست مدیران پلی استور بر اساس چه مبنایی این حرکت را انجام داده اند .

 تلگرام پیام رسانی شناخته شده است . پیام رسانی که بین مردم از شهرت و محبوبیتی قابل توجه برخوردار است. با این وجود همین پیام رسان محبوب نیز گاهی با مشکلاتی مواجه می شود . مشکلاتی که از فیلتر شدن در برخی کشورها تا مشکلات نرم افزاری گسترده اند .

با این وجود طی ماه گذشته تلگرام نسخه ای تازه از اپلیکیشن خود به نام Telegram X منتشر کرد . این نسخه جدید قرار است ارتقا یافته نسخه پیشین باشد . یعنی عملکردی سریعتر و روان تر نسبت به اپلیکیشن اصلی داشته باشد . موضوعی که برای بسیاری از کاربران خوشحال کننده تلقی می شد .

اما خبرهای جدید حکایت از یک مشکل دارند . درواقع اکنون به دلایلی نامعلوم این نسخه از پلی استور گوگل حذف شده است.گرچه هنوز دلیل این اقدام مشخص نیست اما نسخه iOS تلگرام ایکس همچنان در اپ استور موجود است.درواقع به نظر می رسد این یک مشکل شخصی بین تلگرامی ها و گوگلی ها است .  از سوی دیگر تلگرام نیز بیانیه ای در این خصوص منتشر نکرده است. به همین دلیل کارشناسان معتقدند احتمالا این اپلیکیشن به طور تصادفی حذف شده یا آنکه پلی استور دلیل خاصی برای این اقدام داشته است.

باید دید در پایان نتیجه ماجرا چیست . آیا باشگاه اندرویدی ها عمدا این کار را کرده اند . یا ماجرا به یک اشتباه سهوی باز می گردد . این موضوعی است که بعدها و پس از انتشار بیانیه رسمی تلگرامی ها قابل حدس است .

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش