تلگرام ایکس از پلی استور بیرون شد

0
373
تلگرام،تلگرام ایکس،پلی استور

تلگرام،تلگرام ایکس،پلی استورکالاسودا_پلی استور تلگرام ایکس را حذف کرد . این اقدام با هدفی نامعین انجام شده است . مشخص نیست مدیران پلی استور بر اساس چه مبنایی این حرکت را انجام داده اند .

 تلگرام پیام رسانی شناخته شده است . پیام رسانی که بین مردم از شهرت و محبوبیتی قابل توجه برخوردار است. با این وجود همین پیام رسان محبوب نیز گاهی با مشکلاتی مواجه می شود . مشکلاتی که از فیلتر شدن در برخی کشورها تا مشکلات نرم افزاری گسترده اند .

با این وجود طی ماه گذشته تلگرام نسخه ای تازه از اپلیکیشن خود به نام Telegram X منتشر کرد . این نسخه جدید قرار است ارتقا یافته نسخه پیشین باشد . یعنی عملکردی سریعتر و روان تر نسبت به اپلیکیشن اصلی داشته باشد . موضوعی که برای بسیاری از کاربران خوشحال کننده تلقی می شد .

اما خبرهای جدید حکایت از یک مشکل دارند . درواقع اکنون به دلایلی نامعلوم این نسخه از پلی استور گوگل حذف شده است.گرچه هنوز دلیل این اقدام مشخص نیست اما نسخه iOS تلگرام ایکس همچنان در اپ استور موجود است.درواقع به نظر می رسد این یک مشکل شخصی بین تلگرامی ها و گوگلی ها است .  از سوی دیگر تلگرام نیز بیانیه ای در این خصوص منتشر نکرده است. به همین دلیل کارشناسان معتقدند احتمالا این اپلیکیشن به طور تصادفی حذف شده یا آنکه پلی استور دلیل خاصی برای این اقدام داشته است.

باید دید در پایان نتیجه ماجرا چیست . آیا باشگاه اندرویدی ها عمدا این کار را کرده اند . یا ماجرا به یک اشتباه سهوی باز می گردد . این موضوعی است که بعدها و پس از انتشار بیانیه رسمی تلگرامی ها قابل حدس است .