تماشای 13 میلیارد ساعت لایو استریم در سال 2019

0
512

گزارش سال State Streaming از StreamElements و Arsenal  نشان می‌دهد که در سال 2019 حدود 1.5 میلیون سال لایو استریم تماشا شده است. اکثر این استریمینگ  ها در توییچ (Twitch) مشاهده شده؛ اما سایت‌های دیگر نیز در این لیست قرار دارند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از thenextweb، تعداد ساعت‌های لایو استریم تماشای شده در حدود 12.7 میلیارد ساعت است. این رقم از آمار 10.3 میلیارد در سال 2018 بیشتر بوده و افزایش یافته است. البته این آمار تنها شامل گیم استریمینگ نیست؛ براساس این گزارش، دسته IRL در توییچ (که شامل موسیقی، آرایش، کارهای هنری و گپ زدن است) نیز در این آمار قرار داشته و بعد از گیم استریمینگ دومین جایگاه را به خود اختصاص داده است. در ماه نوامبر، بینندگان توییچ حدود 66 میلیون ساعت لایو استریم IRL را تماشا کردند.

در رتبه‌بندی سایت‌ها رقابت آن‌چنانی وجود ندارد؛ توییچ با بیش از 9.34 میلیارد ساعت لایو استریم یکبار دیگر در صدر است و YouTube Gaming با 2.68 میلیارد ساعت نزدیک‌ترین رقیب به توییچ است. میکسر مایکروسافت و فیسبوک گیمینگ در جایگاه‌های بعدی قرار دارند که آمار هیچ یک از آن‌ها به 1 میلیارد ساعت لایو استریم نیز نمی‌رسد.

در بین بازی‌های تماشا شده، Fortnite به طرز شگفت انگیزی توسط League of Legends از میان برداشته شده و آمار تماشای World of Warcraft نیز در این لیست بسیار عالی است.

این آمار ویدئو های بازی یوتیوب را در نظر نگرفته و تنها لایو استریم پوشش داده شده است؛ در غیر این صورت با توجه به آمار سال پیش این رقم به بیش از 70 تا 80 میلیارد ساعت می‌رسید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها