تمام تجهیزاتی که برای استریم بازی حرفه‌ای نیاز دارید

0
126

ساخت یک کانال استریم بازی ویدیویی آسان است، اما این بدان معنا نیست که همیشه در آن موفق می‌شوید؛ تجهیزات و فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید قبل از فشار دادن دکمه GO LIVE در YouTube یا Twitch  آن‌ها را به کار گیرید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از engadget، به طور مثال فاکتورهایی مانند نور، کیفیت صدا، خروجی ویدئو و سازماندهی نرم افزاری بسیار اهمیت دارد.

اگر می‌خواهید به عنوان یک استریمر موفق شوید، علاوه بر تمرین، کاریزما و شانس؛ به تجهیزات مناسب نیز نیاز دارید.

تجهیزات حرفه‌ای برای استریم بازی های ویدئویی

میکروفون‌های Yeti by Blue

Yeti by Blue یکی از قابل اعتمادترین و فراگیرترین قطعات فناوری در پخش لایو است.

Yeti یک میکروفون USB است و تنظیمات خاصی (الگوی کاردیوئید) دارد که برای پخش زنده عالی است. همچنین قیمت مناسبی دارد و در عین حال صدایی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

HyperX QuadCast S

QuadCast S by HyperX دارای یک هسته روشن با افکت‌های RGB قابل تنظیم است. همچنین دارای یک فیلتر پاپ داخلی و چهار الگوی قطبی از جمله کاردیوئید است.

هدفون EPOS Game One

هدفون‌های ناراحت‌کننده می‌توانند یک بازی لذت‌بخش را به یک تجربهٔ بد تبدیل کنند.

هدست Sennheiser’s Game One صدای فوق‌العاده واضحی ارائه می‌کند و بسیار راحت است. طراحی پشت باز صدای سه بعدی را ارائه می‌کند و به استریمر اجازه می‌دهد صدای محیط اطراف خود را بشنوند.

Razer BlackShark V2

BlackShark V2 یک هدست گیمینگ نسبتاً ارزان است که هر آن چیزی را که یک استریمر نیاز دارد، از بالشتک‌های فوم مموری گرفته تا میکروفون جداشدنی را در خود جای داده است.

Elgato’s Stream Deck

این یک کنترلر دسکتاپ قابل تنظیم با 15 کلید LCD است که می‌تواند برای راه اندازی و مدیریت برنامه‌هایی مانند Twitch، YouTube، OBS، Spotify و XSplit تنظیم شود.

لاجیتک C922 Pro Stream

چیزی که هر پخش کننده‌ای به آن نیاز دارد یک دوربین با کیفیت است. لاجیتک طیف وسیعی از وب‌کم‌های عالی تولید می‌کند، اما برای استریمرهای جدید، C922 Pro Stream  عالی است.

Razer Kiyo Pro

این یک دوربین USB با سنسور نور تطبیقی ​​است که از محیط‌های کم نور، نور پس زمینه و رشته ای حداکثر استفاده را می‌کند و می‌تواند ضبط فیلم در 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه و یا در حالت HDR با سرعت 30 فریم بر ثانیه را انجام دهد.

Razer Ripsaw HD

برای استریم‌هایی که ظاهر حرفه ای دارند، یک کارت ضبط ضروری است و Razer’s Ripsaw HD یکی از بهترین‌ها است.

لامپ Line Lamp by Lightsmoon

هنگامی که بخش‌های اساسی فناوری تجهیز شدند، زمان آن رسیده است که با نورپردازی هیجان را چند برابر کنید.

Line Lamp by Lightsmoon یک گزینه درجه یک و بی‌نظیر برای محیط چند رنگ و قابل تنظیم است.

چراغ دیواری Govee Glide

برای نورپردازی، چراغ دیواری Govee Glide بهترین وسیله است. این شامل شش نوار است که در تنظیمات مختلف، با طیف وسیعی از جلوه‌های نوری، به‌علاوه قابلیت‌های صوتی Amazon Alexa و Google Assistant داخلی به هم متصل می‌شوند.

پد ماوس بازی REAWUL RGB

پد ماوس RGB توسط REAWUL ، ابعاد 80 سانتی متر در 30 سانتی متر دارد. این پد دارای 14 حالت نورپردازی RGB با گزینه‌های ثابت و متحرک است و از طریق USB شارژ می‌شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها