تمام رونمایی‌های سخت افزاری آمازون در کنفرانس سالانه

0
3910

آمازون مجموعه سخت افزار جدید خود را در کنفرانس سالانه رونمایی و معرفی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از mashable و gadgetsnow، آمازون در رخداد سخت افزاری سالانه خود طیف وسیعی از محصولات خود شامل اسپیکر هوشمند و سرویس جدید گیم را معرفی کرد.

سرویس جدید Luna قرار است با گوگل استدیا و ایکس کلود مایکروسافت رقابت کند.

در زیر نگاهی به مهمترین رونمایی‌های سخت افزاری آمازون می‌اندازیم:

 

خانواده جدید Echo

آمازون از نسل چهارم اسپیکرهای هوشمند اکوی خود رونمایی کرد. اکو طراحی کروی را به خود گرفته و قرار است محصول Echo به قیمت 99.99 دلار، Echo Dot به قیمت 49.99 دلار و Echo Dot with Clock به قیمت 59.99 دلار راهی بازار شود.

اکو دات نمایشگر ال ای دی با طراحی کروی و به رنگ آبی است.

اما محصول Echo به گفته آمازون ترکیبی از بهترین‌های اکو و اکو پلاس است که در یک دستگاه جمع شده است و با طراحی کروی صدای دالبی دارد و هاب هوشمند Zigbee داخل آن تعبیه شده تا تنظیمات خانه هوشمند را با آن انجام داد.

 

محصول Fire TV Stick و Fire TV Stick Lite

فایر تی وی استیک نسل جدید محصول قبلی آمازون بوده، اما مدل لایت کاملا جدید است.

فایر تی وی استیک نسبت به نسل قبل 50 درصد قدرتمندتر است و با سازگاری با HDR با 1080 پیکسل و 60 فریم بر ثانیه محتوای با کیفیت‌تر و سریعتری را روی اسکرین نمایش می‌دهد.

همچنین از دالبی اتمز برای صدا پشتیبانی کرده و با انواع اسپیکرها سینک می‌شود. این محصول ریموت کنترل با دکمه اختصاصی برای پاور، ولوم و خاموشی صدا روی انواع تلویزیون، ساندبار و رسیور را در خود جای داده است.

اما محصول Fire TV Stick Lite ضمن پشتیبانی از HDR با ریموت صوتی آمده تا کاربر از طریق صدای خود محتوای تلویزیونی را جستجو کرده و اجرا کند.

محصول Fire TV Stick به قیمت 39.99 دلار و Fire TV Stick Lite به قیمت 29.99 دلار عرضه می‌شود.

 

محصول Echo Show 10

گرانترین دستگاه اکو یعنی اکو شو به قیمت 249.99 دلار توسط آمازون رونمایی شد.این محصول پردازنده بومی خود آمازون به نام Az1 Neural Edge را در خود جای داده است. این نمایشگر هوشمند دارای پایه چرخشی است که هنگام تماس ویدئویی بسیار «کار راه انداز» است.

 

سرویس گیم Luna

پلتفرم ابری جدید آمازون مخصوص گیمینگ که روی AWS بنا شده و Luna نام دارد. این سرویس گیم روی پی سی، مک، Fire TV، آیفون و آی پد کار می‌کند. این سرویس با قیمت پایه 5.99 دلار به صورت ماهیانه برای کاربران آمریکایی {فعلا} در دسترس خواهد بود. این سرویس با 100 عنوان از جمله Resident Evil 7, GRID, Yooka-Laylee and The Impossible Lair, and Brothers: A Tale of Two Sons راه اندازی می‌شود. آمازون دسته مخصوصی هم به نام Lunar Controller تعبیه کرده که 49.99 دلار قیمت دارد.

 

محصول Eero 6  و Eero Pro 6

این دو محصول روتر وای فای هستند که از پروتکل وای فای 6 پشتیبانی کرده و درگاه USBC دارند. همچنین هاب هوشمند Zigbee و الکسا را در خود جای داده تا دستورات خانه هوشمند انجام شود. آمازون می‌گوید این محصول قادر به اتصال 75 دستگاه در یک خانه یا اداره است.

 

چیپست AZ1

آمازون از چیپست بومی خود به نام AZ1 Neural Edge رونمایی کرد که دستیار صوتی الکسا را سریعتر از قبل می‌کند.این تراشه با کمک مدیاتک ساخته شده تا دستورات سوتی سریعتر اجرا شوند.

 

محصول Ring Car alarm و Car Cam و Car Connect

سه محصول Ring Car alarm به قیمت 59.99 دلار، محصول Car Cam به قیمت 199.99 دلار و Car Connect به قیمت 199.99 دلار معرفی شدند.

محصولات Ring Car Alarm  و Car Cam برای مانتیورینگ خودرو، ترمزها، حوادث جاده‌ای و … تعریف شده‌اند. با Car Cam می توان با دستور صوتی Alexa, I1m Being pulled over ضبط خودکار دستگاه را شروع کرد.

اما Ring Car Connect اجازه دسترسی کاربران از طریق موبایل را فراهم ساخته و ویدئوهای ضبط شده را با موبایل می‌توان دید. این قابلیت فعلا با خودروهای تسلا کار می‌کند.

 

محصول Ring Always Home Cam

محصول 249.99 دلاری شامل دوربینی است که توسط مینی پهپاد به پرواز درآمده و می‌توان زوایای خانه را برای امنیت بیشتر صد کرد. این قابلیت حین پرواز کار کرده و به صورت زمینی کار نمی‌کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها