پرچم دار سامسونگ زودتر از موعد مقرر رونمایی می شود

0
723

کالاسودا- سامسونگ پرچم دار تبلت های خود را زودتر از موعد مقرر روانه بازار خواهد کرد. تمام شواهد این موضوع را نشان می داد که تبلت سامسونگ Galaxy Tab S4 همزمان با رونمایی شاهکار سال این کمپانی یعنی گلکسی نوت ۹ در اواسط ماه آگوست روانه بازار فروش خواهد شد اما امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ قصد دارد پرچم دار خود در بازار تبلت را زودتر روانه بازار کند و روز یک آگوست باید شاهد رونمایی از این تبلت قدرتمند باشیم.

کمپانی سامسونگ در سال جاری هیچ گاه برنامه دقیقی از زمان بندی رونمایی تبلت های خود منتشر نکرد و تنها این موضوع را به اطلاع کاربران داد که در سال ۲۰۱۸ سامسونگ چهار تبلت را روانه بازار فروش خواهد کرد که قدرتمند ترین آن ها Galaxy Tab S4 است . این اخبار از طریق وب سایت AndroidHeadlines در اختیار علاقه مندان و کاربران تبلت های سامسونگ قرار گرفته است.

سامسونگ در حال حاضرقصد دارد بازار تبلت های اندرویدی را مطعلق به خود کند و تبلتی تمام صفحه را روانه بازار کند البته پیش از این به نظر می رسید اپل نیز برای امسال این موضوع را به شدت مورد نقد و بررسی قرار داده است و به نظر می رسد از این به بعد برای تبلت های گران قیمت باید شاهد تبلتی بسیار زیبا و بدون حاشیه و بریدگی باشیم که این موضوع تحولی بزرگ در بازار جهانی تبلت است.

حال باید دید این تبلت چه قابلیت هایی دارد؟؟

با توجه به اخبار منتشر شده Galaxy Tab S4 دارای ابعاد ۲۴۹.۳ در ۱۶۴.۳ میلی متر است و از برترین باند های ال تی ای نیز بهره می برد. تصمیمات سامسونگ در چیدمان سخت افزاری بسیار جالب توجه است و همواره تبلت های خود را ضعیف تر  برترین گوشی های خود روانه بازار می کند و در نتیجه نباید منتظر عرضه این تبلت با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ باشیم و به نظر می رسد این تبلت مجهز به نسخه قدیمی تر یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ باشد. حافظه داخلی دستگاه  Galaxy Tab S4   ۶۴ گیگابایت خواهد بودو رم نرم افزاری این دستگاه چهار گیگابایتی برای این تبلت معین شده است.

سامسونگ برای این تبلت ۱۰.۵ اینچی از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ استفاده می کند و دوربین های این دستگاه نیز به نظر قابل پیشبینی باشد و شاهد لنز های ۱۲ مگاپیکسلی و ۷ مگاپیکسلی باشیم. همچنین حضور بلوتوث نسخه پنج، و همچنین اسپیکر های قدرتمند خبر از یک تبلت قدرتمند و شاید بهترین تبلت سال ۲۰۱۸ را به کاربران می دهد.

با توجه به شرایط موجود از طرفی دیگر باید این تبلت را یکی از گرانترین تبلت های اندرویدی بنامیم و باید دید سامسونگ چه زمانی و با چه قیمتی این تبلت را در اختیار کاربران قرار می دهد ؟ آیا سامسونگ ترفند خاصی را در این تبلت به کار خواهد برد تا بتوانند بازار ساکن این دستگاه ها را تغییر دهد؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها