توئیت‌های خلاقانه برای کار در خانه به دلیل کروناویروس

0
676

بسیاری از کارکنان شرکت‌های در کشورهای مختلف دنیا؛ به دلیل کروناویروس تصمیم گرفته‌اند در خانه کار کنند. در این راستا برخی از این کاربران عکس‌های خلاقانه‌ای از محل کار در خانه‌شان در توئیتر منتشر کرده‌اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، کروناویروس یا همان Covid-19 باعث ایجاد وحشت در بین مردم شده است؛ بیشتر کارمندان تصمیم گرفته‌اند در خانه کار کنند تا کمتر در معرض ابتلا به این ویروس قرار بگیرند. در این راستا رسانه‌های اجتماعی مانند توئیتر راهی برای سرگرم کردن کاربران خود پیدا کرده‌اند. به تازگی بسیاری از کاربران توئیتر عکس‌هایی از محل کار خود در خانه را توئیت کرده‌اند که بسیار عجیب و غریب و در عین حال نوآورانه و سرگرم کننده است.

شایعات مربوط به کروناویروس با سرعت بیشتری از خود ویروس در حال انتشار است

نبرد با کروناویروس هم از نظر جسمی و هم از طریق رسانه‌های اجتماعی انجام می‌شود. در این میان وب سایت‌ها و پست های منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی تا میزان زیادی می‌تواند بر ترس و وحشت مردم بیفزاید. بنابراین بهتر است این رسانه‌ها جلو انتشار اخبار جعلی را بگیرند.

مردم بدون اطلاع از اینکه منبع اطلاعات آنها معتبر است یا خیر، این اخبار را پخش می‌کنند. گوگل به تازگی قدم مثبتی برداشته است تا به مقابله با انتشار اخبار جعلی در مورد coronavirus یا Covid-19 بپردازد.

اکنون توئیتر برای کمک به مردم برای کار در خانه یک‌ ترند سرگرم کننده ایجاد کرده است.

برای اکثر افرادی که باید در خانه کار کتتد؛ تنظیم و تهیه یک فضای کاری چالش برانگیز و ناامیدکننده است، اما توئیتر این فرصت را برای ایجاد موقعیت‌های جالب و ایجاد ایده‌های خلاقانه و نمایش ایده‌های خلاقانه در مورد چگونگی کار در خانه به دلیل کروناویروس فراهم کرده است.

برخی از این پست‌های بسیار خنده دار است و کاربران از وسایلی در خانه برای ایجاد محیط کاری استفاده کرده‌اند که بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها