توقف ارسال کالاهای غیرضروری در ایتالیا و فرانسه توسط آمازون

0
221

با هدف محافظت از جان کارگران آمازون، این کمپانی ارسال محموله‌های غیرضروری را به مشتریان خود در ایتالیا و فرانسه متوقف کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، آمازون در اطلاعیه‌ای گفت به طور موقت برخی سفارشات غیرضروری را در سایت amazon.it و amazon.fr متوقف کرده است.

سخنگوی آمازون در ایتالیا به ورج گفت با هدف محافظت از کارگران خود علیه کروناویروس این تصمیم گرفته شده است. وی افزود کاربران همچنان قادر به دادن سفارش از شرکای آمازون هستند تا آنها مستقیم جنس خود را به دست مشتری برسانند اما کالاهای ضروری شامل مواد غذایی و مواد بهداشتی همچنان توسط آمازون ارسال خواهد شد.

وی افزود این تصمیم باعث می‌شود تا همکاران وی تمرکز بیشتری روی ارسال کالاهای مورد نیاز پیدا کنند و زودتر به دست کاربر برسانند.

آمازون اولویت را برای کالاهای پرمصرف در شرایط کرونایی قرار داده و مشتریانی که قبلا سفارش داده‌اند، به ترتیب کالاهای خود را دریافت خواهند کرد.

بلومبرگ گزارش داد دست کم آزمایش کرونای 5 کارگر آمازون در اروپا مثبت شده و روز 17 مارس در یکی از انبارهای ایتالیا کارگران نسبت به وضعیت بد محافظتی و عدم تامین ایمنی توسط آمازون دست به اعتصاب زدند.

نیویورک تایمز نیز نوشته است ایتالیا با 53 هزار ابتلا و فوت حدود 5 هزار تن کانون کرونا شده است.

تایمز نیز گزارش داد تنها در روز شنبه 793 تن در ایتالیا بر اثر کروناویروس جان باختند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها