تولید گوشی رول شونده ال جی با کمک کمپانی چینی BOE

0
326

کمپانی ال جی دوست دارد در طراحی گوشی‌های هوشمند تحول ایجاد کند. این شرکت در حال تولید یک گوشی با طراحی منحصر به فرد است که رول می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، به گفته رسانه‌های کره‌ای “The Elec”، منابع داخلی LG Electronics اعلام کردند که این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را به نام پروژه B. در اوایل سال آینده رونمایی کند.

گوشی هوشمند رول شوند یا پروژه B

گزارش شده است که ال جی از قبل تولید نمونه‌های اولیه این گوشی را در کارخانه پینگزه آغاز کرده است. بیشتر محصولات تجاری قبل از ورود به بازار در مقیاس محدود و به صورت آزمایشی تولید می‌شوند و هر محصول آزمایشی حدود 1000 تا 2000 دستگاه تولید می‌کند.

از آنجایی که کسب و کار کمپانی الجی دچار مشکل شده؛ به گفته منابع، راه اندازی پروژه B با هدف احیای تصویر برند ال جی در ذهن مصرف کنندگان و بهبود روحیه شرکت انجام خواهد شد.

صفحه نمایش این گوشی با صفحه پیچ خورده، باز می‌شود و برای تولید آن به یک دیود تابش نور (OLED) انعطاف پذیر نیاز است.

کمپانی سازنده نمایشگر چینی BOE برای توسعه پنل نمایشگر مورد نیاز با LG Electronics همکاری می‌کند.

صفحه نمایش‌های تاشو در برابر فشار در یک برد کوچک مقاومت می‌کنند؛ اما در صفحه نمایش‌های رولی این فشار در منطقه‌ی بزرگتری اعمال شده و در نهایت کار سخت‌تر است.

علاوه بر Project B، گزارش شده است که LG قصد دارد از دو دستگاه دیگر رونمایی کند. یک تلفن هوشمند “افقی/horizontal” با کدگذاری Wing در اواخر سال جاری رونمایی شده و علاوه بر آن یک تلفن پرچمدار با نام “رنگین کمان” یا “Rainbow” نیز در سال 2021 در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها