توییتر هم در نهایت اکانت معترض آمریکایی را تعلیق کرد

0
418

کالاسودا_توییتر در نهایت اکانت معترض آمریکایی یعنی الکس جونز را به دلیل ترویج مطالب خشونت آمیز تعلیق کرد.

توییتر به صورت موقت اکانت الکس جونز را به دلیل انتشار ویدیویی در زمینه مسلح شدن افراد و حمله به دشمن به طور کامل تعلیق کرد.این ویدیو توسط الکس جونز در برنامه پریسکوپ که برنامه ای از برنامه های توییتر است منتشر کرده بود که مصداق کامل عبور از سیاست های توییتر می باشد.

این تعلیق حدود هفت روز به طول می انجاد و این موضوع یک اتفاق بزرگ در زمینه تحرکات اخیر این فرد می باشد.در این مدت اکانت آقای جونز به حالت فقط خواندنی می باشد و او می تواند به اکانت خود دسترسی داشته باشد ولی امکان توییت و یا ریتوییت برای او امکان پذیر نمی باشد.این اکانت توسط جونز و همکارانش اداره می شده است.

این فرد توسط خیلی از شرکت های بزرگ مانند اپل ، فیسبوک ، اسپاتیفای و ویمو تعلیق شده است و دلیل آن هم انتشار مطالب خشونت آمیز و توطئه طلبانه بر روی سایت های آنها بوده است.

این کمپانی اعلام کرده است که این شخص چندین بار سیاست ها و قوانین این شرکت را زیر پا گذاشته است ولی دیگر این آخرین فرصت برای الکس جونز بوده است.

هفته پیش اما مدیرعامل توییتر جک دورسی از سیاست های و قوانین این شرکت دفاع کرد و گفت ما الکس جونز را به دلایل برنامه های او تعلیق نمی کنیم بلکه از سیاست های ما تخطی نکرده است ولی در نهایت امروز این اتفاق افتاد و آنها این اکانت را تعلیق کرد.

البته هنوز هم تعلیق بزرگی برای این اکانت صورت نگرفته است ولی این شروع تحریم ها برای الکس جونز بوده است.البته اخیرا هم الکس جونز توییت هایی در زمینه فعالیت های خود منتشر کرد که اکثرا توییت های خشونت طلبانه محسوب می شده اند.

توضیحاتی در مورد توییتر

توئیتر یک شبکه ی اجتماعی و سرویس ارائه دهندهٔ میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۲۸۰ حرف، پیام متنی را که توئیت نامیده می‌شود، ارسال کنند.

توئیتر در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی ایجاد شد و در ژوئیه ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. این میکروبلاگینگ در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت که ۳۴۰ میلیون توئیت در روز می‌فرستند و بیش از ۱٫۶ میلیارد جستجو در آن انجام می‌شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما عزیزان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها