تیزر متفاوت آنر از نمونه مفهومی گوشی تاشو در نمایشگاه IFA 2023

0
94

آنر با انتشار تیزری متفاوت خبر از معرفی نمونه مفهومی گوشی تاشو خود در نمایشگاه IFA 2023‌ آلمان داد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، برند آنر{جدا شده از هوآوی} تلاش دارد تا یک گوشی تاشو خاص بسازد و آنچه از تیزر تبلیغاتی مشخص است، ارائه نمونه مفهومی در این زمینه در نمایشگاه ایفا با سخنرانان خاص در بخش مد و لباس است.

بر این اساس آنر با مجله تایم برای حضور در نمایشگاه و انجام سخنرانی همکاری کرده و پرزنتیشنی با موضوع همگرایی فناوری،مد، پایداری و سبک زندگی را در پنل «نماد مد» رهبری خواهد کرد.

سخنرانان این پنل عبارتند از «جایلز دیکون» طراح لباس، برام فون دیپن مدیر طراحی در «باربری» و آنه ماری تامچاک،روزنامه نگار و سردبیر سابق Vogue که مدیر برندینگ تایم خانم لولا اوگونایکه نیز به این پنل خواهد پیوست.

البته انتظار داریم برند آنر دو تاشو جدید در نمایشگاه معرفی کند که یکی از آنها Honor Magic V2 است و دیگری هم شاید Magic Vs 2 باشد.

گفتنی است در دنیای گوشی‌های تاشو انواع محصولات افقی بر اساس بهره وری شکل گرفته و تبلیغ می‌شوند و تاشوهای فلیپ یا صدفی نیز بر اساس فشن و مد تبلیغ می‌شوند.

آنر به طور ضمنی اشاره کرده است که قصد ساخت تاشوی منحصربفرد و خاصی را دارد اما تاکنون توانسته برنامه‌های خود را مخفی نگه دارد و به همین خاطر باید تا اول سپتامبر صبر کنیم تا ببینیم واقعا چه خبری شگفت انگیزی در راه است!

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها