تیک تاک رکورد دانلود واتساپ و فیسبوک را شکست

0
617

ماه گذشته اپلیکیشن تیک تاک / TikTok بیش از 46.6 میلیون بار در هندوستان دانلود و نصب شد که با این میزان دانلود در ماه فوریه، رکورد دانلود واتساپ و فیسبوک را شکست.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Indianexpress، تیک تایک یکی از اپلیکیشن هایی بود که در ماه فوریه بیشترین میزان دانلود در Google Play Store و Apple App Store را به خود اختصاص داده است. طبق گفته Sensor Tower، این بهترین ماه برای این اپلیکیشن یک تاک تاکنون بوده که هم از نظر درآمد و هم از نظر نصب آن را به صدر جدول رسانده است.

براساس این گزارش، TikTok ماه گذشته با بیش از 46.6 میلیون نصب بیشترین میزان نصب در هندوستان را داشته است. پس از آن برزیل و ایالات متحده به ترتیب با 9.7 میلیون و 6.4 میلیون بار این برنامه را دانلود کرده‌اند. حتی اگر هند بالاترین رکورد دانلود این اپلیکیشن را به خود اختصاص داده باشد؛ برزیل به عنوان یک بازار با رشد سریع نسبت به بازه زمانی مشابه پارسال (YoY) شناخته شده که میزان دانلود آن از فوریه 2019 میزان 992.6 درصد رشد داشته است.

در این گزارش همچنین آمده است كه فروشگاه Google Play بیشترین دانلود TikTok را به خود اختصاص داده است، و در فوریه 2020 حدود 93.2 میلیون نصب در آن انجام شده است، در حالی كه، فروشگاه App اپل فقط 19.7 میلیون بارگیری داشته است. TikTok از بدو تأسیس توانست تاکنون مجموعاً 1.9 میلیارد نصب در فروشگاه Play و App Store را به دست آورده است.

فوریه 2020 همچنین بیشترین میزان درآمد ناخالص را برای TikTok با بیش از 50.4 میلیون دلار درآمد به ارمغان آورده است. بیشتر آنها در چین و به دنبال آن ایالات متحده و انگلیس بوده‌اند. جالب است که، بااینکه هند شاهد دانلود بیشتر این برنامه بوده اما حتی نتوانسته در سه کشور برتری که بیشترین درآمد را برای  این برنامه کسب کرده‌اند، قرار گیرد.

این برنامه همچنین سومین اپلیکیشن غیر بازی در سطح جهان، بعد از Tinder و YouTube است.  Sensor Tower اظهار داشت كه استفاده از این برنامه به دلیل شیوع كروناویروس، كاهش یافته است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها