ثبات قیمت در بازار لپ تاپ ایران

0
606

قیمت لپ تاپ در روزهای اخیر به تعادل رسیده و برندهای مختلف شاهد کاهش یا افزایش نرخ در بازار ایران نبوده اند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، لپ تاپ های معروف جهان در بازار ایران از طیف های مختلف مشتری دارند و در این میان می توان به برند اپل اشاره کرد.

مک بوک های اپل همچنان قیمت بالای بازار را به خود اختصاص داده اند و گرانترین مدل آن یعنی مک بوک پرو- ام آر 952 همچنان 64 میلیون تومان به فروش می رسد.

از دیگر برندهای لپ تاپ پر فروش در بازار ایران می توان به برند ایسوس اشاره کرد که پرفروش ترین مدل آن یعنی ایکس 541 یو وی با پردازنده آی 5 به قیمت 8 میلیون تومان معامله می شود.

البته ایسوس در مدل های بالاتر نیز به رقابت با اپل پرداخته و گرانترین مدل آن جی ال 703 جی ام است که 30 میلیون تومان در بازار ایران قیمت گذاری شده.

از دیگر برندهای لپ تاپ که مشتریان ایرانی به سراغ آن می روند می توان به دل اشاره کرد. گرانترین مدل لپ تاپ دل یعنی جی 5 15 5587 است که 22 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد.

اچ پی دیگر برند لپ تاپ است که در ایران مشتری های خاص خود را دارد. الیت بوک 840 اف برترین مدل اچ پی است که 18 میلیون تومان در بازار ایران قیمت گذاری شده.

ایسر دیگر برند لپ تاپ است که قیمت های آن نسبت به برندهای دیگر کمی متعادل تر محسوب می شود. اسپایر وی ان 7 گرانترین مدل آن است که 19 میلیون و 200 هزار تومان در ایران معامله می شود.

ام اس آی هم هنوز در میان مشتریان ایرانی جایی برای فروش دارد. این برند لپ تاپ هم قیمت های نسبتا کمتری در مقایسه با ایسوس و اپل دارد و گرانترین مدل آن جی اس 73 وی آر 7 آر اف است که 20 میلیون و 600 هزار تومان قیمت گذاری شده. البته مدل استیلت پرو همین نوع 27 میلیون و 400 هزار تومان در ایران به فروش می رسد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها