جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ شکست ناپذیر است؟

0
1402

کالاسودا- جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ و تبلت خوش قیمت این کمپانی کره ای  به زودی وارد بازار فروش می شوند. گوشی هوشمند Galaxy A6 نسخه 2018 و تبلت Galaxy Tab A 10.5 برای حضوری قدرتمند در بازار جهانی وارد بازار شدند و به نظر می رسد این دو مصول جدید با استقبال خوبی رو به رو شوند.اطلاعات این دو محصول به زودی در فروشگاه های معتبر این برند به فروش می رسد.

در روز های که برند های چینی شگفتی های بسیاری را رقم می زنند کمپانی قدرتمند و گران قیمت سامسونگ قصد دارد محصولات خود را برای رقابت با این برند ها وارد بازار جهانی کند از این رو امروز دو محصول جدید خود را وارد بازار فروش کرد. گوشی هوشمند جدید میان رده و تبلت خوش قیمت به نظر می رسد در برخی قسمت ها بسیار موفق عمل کند و فروش خوبی را برای این کمپانی به دست آورد.

گوشی هوشمند Galaxy A6 نسخه 2018

جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و صفحه نمایش سوپرآمولد صفحه نمیاشی بسیاری قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ پردازده اگزینوس 7870 را به عنوان هسته اصلی پردازشی خود اعلام کرده است و در کنار رم چهار گیگابایتی تمام نیاز های کاربران را برطرف می کند. این گوشی هوشمند دارای باتری 3000 هزار میلی آمپری است. سامسونگ دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.7 و لنز سلفی 16 مگاپیکسلی تمام ویژگی های یک کاربر را در قالب میان رده برطرف می کند. این گوشی هوشمند با قیمت 360 دلاردر وب سایت سامسونگ قرار گرفته و فروش آن از تاریخ 14 سپتامبر آغاز می شود.

تبلت هوشمند Galaxy Tab A نسخه 10.5 اینچی

این تبلت میان رده صفحه نمایش 10.5 اینچی با رزولوشن 1200 در 1920دارد و سامسونگ برای این نسخه از تبلت های میان رده خود از پنل ال سی دی استفاده خواهد کرد. کمپانی کره ای برای تبلت Galaxy Tab A از پردزانده اسنپدراگون 450 بهره می برد. رم نرم افزاری سه گیگابایتی یک تبلت با کیفیت را برای کاربران فراهم می کند. این تبلت باتری 7300 میلی آمپری دارد و لنز های 8 و 5 مگاپیکسلی ترکیب خوبی برای لنز های این تبلت میان رده محسوب می شود. این تبلت به احتمال زیاد در دو نسخه وای فای و سیم کارت خور روانه بازار می شود و فروش این تبلت در وب سایت والمارت با قیمت 330 دلار از روز 14 سپتامبر آغاز می شود.

نظر شما در مورد این دو محصول چیست؟ آیا توان رقابت با برند های ارزان قیمت چینی را دارند یا سامسونگ باید به فروش این دو محصول به طرفداران خود اکتفا کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها