جزییات شهر جدید گوگل در کالیفرنیا 

0
241

این پردیس جدید گوگل شامل 1850 واحد مسکونی در مونت ویو، کالیفرنیا است.

به گزارش کالاسودا و به نقل سی نت، گوگل می‌خواهد با هدف توسعه یك طرح 40 هكتاری با ترکیبی از ساختمانهای اداری، مسكن، مغازه‌ها و فضاهای عمومی، یك پردیس جدید بسازد.

این طرح روز سه شنبه رونمایی شد، گوگل اعلام کرد این پردیس جدید شامل بیش از 1 میلیون فوت مربع فضای اداری، 30،000 فوت مربع فضای خرده فروشی و حداکثر 1850 واحد مسکونی خواهد بود.

این طرح بیش از یک سال پس از تعهد گوگل برای پرداخت مبلغ 1 میلیارد دلار برای کمک به ساخت 20،000 خانه در منطقه، طی 10 سال آینده اعلام شد. این شرکت قول داد 750 میلیون دلار از زمین‌های خود را که هم اکنون برای فضای تجاری و اداری منطقه بندی شده است، برای ساخت 15000 خانه مسکونی استفاده کند که شامل مسکن برای افراد کم درآمد و متوسط ​​است.

تمرکز برساخت مسکن در حالی صورت می‌گیرد که گوگل و دیگر غول‌های فناوری به دلیل افزایش قیمت اجاره در منطقه با انتقاد روبرو هستند. این شرکت دارای پیشرفت‌های عمده‌ای در زمینه املاک و مستغلات در سانفرانسیسکو، سان خوزه و سانیوال است.

گوگل گفت، این طرح در مراحل اولیه است. گوگل مانند بسیاری از رقبای خود در صنعت فناوری، بیشتر کارمندان خود را مجبور به دورکاری کرده است. کارگران این شرکت حداقل تا ژوئیه 2021 به دفاتر خود باز نمی‌گردند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها