جزییات هیجان انگیز از به روزرسانی نسخه‌ی 6.3 تلگرام

0
1225

تلگرام یک برنامه پیام رسان محبوب است که هر چند وقت یک بار به روز رسانی‌های جدیدی را دریافت می‌کند. امروز یک بروزرسانی منتشر شد که نه تنها ویژگی‌های جدیدی را به این پیام رسان اضافه می‌کند؛ بلکه ویژگی‌های موجود را نیز تغییر می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از androidpolice، شما می‌توانید از ویدئوها به عنوان عکس نمایه خود استفاده کنید؛ فایل‌های بزرگتر از 1.5 گیگابایتی بفرستید و یا اینکه بر روی افرادی که می‌توانند به شما پیام بدهند، کنترل بیشتری داشته باشید.

اشتراک گذاری پرونده‌های بزرگ

پیش از این اشتراک فایل در تلگرام بسیار انعطاف پذیر بود. در حالی که حجم مجاز پرونده‌ها 1.5 گیگابایت بود؛ در این به روز رسانی شما می‌توانید فایل‌ها تا 2 گیگابایت را نیز ارسال کنید. این ویژگی جدید در مورد مکالمات و همچنین فضای ذخیره نامحدود ابری اعمال می‌شود.

استفاده از ویدئو در پروفایل

فیلم‌های نمایه، ویدئوهایی هستند که جایگزین تصویر نمایه معمولی شما می‌شوند. با استفاده از دوربین سلفی خود می‌توانید یک فیلم نمایه ایجاد کرده و یا از یک فیلم از پیش ضبط شده استفاده کنید.

ویرایش پوست

حالت‌های زیبایی و فیلترهای پوست در سالهای اخیر محبوبیت زیادی داشته‌اند. تلگرام با یک نوار لغزنده در عکس و فیلم، سطح پوست را صاف‌تر نشان می‌دهد.

تصاویر کوچک به صورت پیش نمایش در گپ

با حرکت در بین مخاطبین، تلگرام پیش نمایش کوچکی از رسانه‌های به اشتراک گذاشته در گفت و گوهایتان را به شما نشان می‌دهد. پیش نمایش گپ نشان می‌دهد که یک عکس یا فیلم دریافت شده است.

پیام‌های فیلتر شده

شما می‌توانید با مراجعه به تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی به طور خودکار قابلیت بایگانی و آرشیو پیام‌هایی که از افراد خارج از مخاطبان خود دریافت کرده‌اید؛ را فعال کنید. در این صورت پیام‌های دریافتی از افراد ناشناس به صورت خودکار آرشیو شده و شما در هر زمان که بخواهید می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

تغییرات مخصوص در اندروید

ویژگی‌های فوق در هر سیستم عاملی در دسترس است؛ اما برخی تغییرات تنها محدود به اندروید است

به طور مثال پخش کننده موسیقی با دکمه‌های جدید و لیست آهنگ طراحی شده است. ویرایشگر ویدیو اکنون می‌تواند فیلم‌ها را با استفاده از همان ابزار موجود در ویرایشگر تصویر برش داده و بچرخاند.

ترفندها و موارد کوچکتری نیز در این بروزرسانی وجود دارد که می‌توانید در لینک منبع آن‌ها را بخوانید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها