جزییات کامل از گوگل پیکسل سری 6

0
11

امروز، گوگل جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی گوگل پیکسل سری 6 و پرو (Pixel 6/Pro) را در یوتیوب منتشر کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، این ویدیو 30 ثانیه‌ای طراحی UI جدید و تراشه Tensor را نشان می‌دهد. به گفته گوگل ، سری گوگل پیکسل 6 به زودی به صورت رسمی منتشر می‌شود. طبق شایعات، سری Pixel 6 اواخر این ماه عرضه می‌شود.

در این ویدئو نوار کنترل موسیقی، دکمه‌های پخش کننده، آب و هوا و ویجت های ساعت اندروید 12 در سری Pixel 6 نشان داده شده است.

تفاوت‌های گوگل پیکسل سری 6

تفاوت‌هایی بین Pixel 6 و Pixel 6 Pro وجود دارد.

در قسمت جلو گوگل پیکسل 6 نسبت به پیکسل 6 پرو، حاشیه‌های ضخیم‌تر است. این بدان معناست که گوگل پیکسل 6 پرو نمایشگر بهتری نسبت به پیکسل 6 دارد. علاوه بر این حفره‌ی پانچ پیکسل 6 کوچک‌تر از پیکسل 6 پرو است.

علاوه بر حاشیه نازک Google Pixel 6 Pro، صفحه نمایش فوق العاده هیپربولوئید نیز در آن به کار گرفته شده است و نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر است.

در قسمت پشتی، گوگل پیکسل 6 نیز دارای طراحی بسیار ساده و منحصر به فرد است. یک نوار مشکی در پشت این دستگاه وجود دارد که دوربین روی آن قرار داده شده است. در رندرها نوار مشکی در پیکسل 6 دارای دو سنسور است؛ اما در Pixel 6 Pro سه سنسور در آن قرار داده شده است. همچنین، نوار بالایی در Google Pixel 6 باریک‌تر از Pixel 6 Pro است.

علاوه بر این سری Pixel 6 امسال به پردازنده جدید Tensor Google (TPU) مجهز شده که دارای فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص صدا و بهبود پردازش عکس‌ها و فیلم‌ها است.

به گفته‌ی گوگل تراشه Tensor گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را به سریع‌ترین، هوشمندترین و ایمن‌ترین گوشی‌های پیکسل تبدیل خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها