جنرال موتورز به جنگ با خودروی Model Y تسلا می‌رود

0
1196

جنرال موتورز قصد رقابت با خودروی Tesla Model Y را دارد.

به گزارش کالاسودا و نقل از Mashable، کمپانی جنرال موتورز در ابتدای سال 2020، اعلام کرد که قصد احیای خودروی Hummer را دارد.

در روز چهارشنبه، طی یک غافلگیری، جنرال موتورز از خودروی کامپکتSUV  الکتریکی خود به عنوان رقیب Model Y کمپانی تسلا، رونمایی کرد.

خودروی SUV الکتریکی این کمپانی، Cadillac Lyriq نام خواهد داشت. جنرال موتورز اعلام کرده است که اطلاعات بیشتر پیرامون این خودرو را در ماه آوریل منتشر خواهد کرد.

این کمپانی همچنین قصد دارد خودروی الکتریکی Hummer خود را در تاریخ 20 آوریل معرفی کند. البته گفته می‌شود تولید خودروی Hummer الکتریکی در پاییز 2021 آغاز خواهد شد.

جنرال موتروز قصد عرضه‌ی دو نسخه‌ی جدید از خودروی Chevy Bolt را دارد. یکی از این نسخه‌ها در ادامه‌ی سال جاری عرضه خواهند شد، اما عرضه‌ی مدل الکتریکی آن، به تابستان 2021 موکول می‌شود.

نسخه‌ی سال 2021 خودروی Bolt، مجهز به سیستم رانندگی خودکار بدون دست و یستم سوپر کروز خواهد بود.

تا به حال سیستم پور کروز فقط در برخی از خودرو‌های کادیلاک موجود بوده است. البته پیشبینی می‌شود این سیستم تا سال 2023 روی 22 خودروی مختلف عرضه شود.

سیستم سوپر کروز، رقیب اصلی سیستم Autopilot تسلا محسوب می‌شود.

جنرال موتورز همچنین از باتری‌های جدید خود با نام Ultium رونمایی کرد. این باتری‌ها ماژولار بوده و قابلیت تعویض توسط کاربران بر حسب نیازشان را خواهند داشت.

درست مشابه باتری‌های جدید تسلا، این باتری‌ها هم قادر به جابجایی خودرو تا مسافت 643 کیلومتر با یک بار شارژ خواهند بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها