حالت تاریک بالاخره به پیام رسان اندروید اضافه می شود

0
849

کالاسودا_گوگل به زودی از نسخه جدید پیام رسان اندروید خود رونمایی می کند و در این نسخه تم حالت تاریک وجود دارد. متاسفانه چندی قبل این شرکت پس از اضافه کردن این تم ، بعد از چند روز آن را حذف کرد.

حال دوباره خبر رسیده است که این شرکت قصد دارد تا در نسخه ۳.۵.۰۵۲ این پیام رسان ، تم حالت تاریک را دوباره اضافه کند. این تم قطعا طرفداران زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

البته کاربرانی که صفحه نمایش آنها OLED باشد به طور واضح این حالت را حس نخواهند کرد. قطعا این تم یک سیستم همخوانی با صفحه نمایش های OLED هم خواهند داشت.

این موضوع را اشاره کنیم ما به روز رسانی جدید این پیام رسان را نتوانستیم از خود گوگل پلی استور دانلود کنیم ولی در سایت های متفرقه این به روز رسانی وجود دارد. البته شاید در روزهای آینده این نسخه در پلی استور هم رونمایی شود.

توضیحاتی در مورد سیستم عامل اندروید

در آگوست ۲۰۰۵، گوگل شرکت اندروید واقع در پالو آلتو، کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی رابین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد. اندی رابین مدیر عامل اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد. تیم اندروید به رهبری رابین فعالیت خود را برای تولید سکوی تلفن همراه مبتنی بر هسته لینوکس آغاز کردند و نتیجه اولیه این پروژه در نشست خبری شرکت گوگل در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۷، مطرح کردن اتحادیه گوشی باز بود. ۳۴ شرکت فعال در زمینه تولید نرم‌افزار، تولید تلفن‌های همراه، اپراتور تلفن همراه و تولیدکننده نیمه رساناها و پردازنده‌های تلفن همراه اعضای بنیان‌گذار این اتحادیه بودند. در میان نام‌های مشهور در بین اعضای مؤسس، شرکت‌هایی چون سامسونگ، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، اچ‌تی‌سی، تی-موبایل، ان‌تی‌تی دوکومو، اینتل، انویدیا، تگزاس اینسترومنتس، کوالکام، برودکام، تلفونیکا، اسپرینت، ای‌بی و البته گوگل به چشم می‌خوردند. اریک اشمیت مدیر ارشد اجرایی گوگل در این مراسم گفت: «اعلام امروز بسیار جاه‌طلبانه‌تر از معرفی تنها یک تلفن گوگلی است که در چند هفته اخیر توسط رسانه‌ها پیش‌بینی شده بود. از دیدگاه ما سکویی که ما ارائه کرده‌ایم، هزاران تلفن گوناگون را به بازار روانه خواهد کرد.» نخستین گوشی مبتنی بر اندروید توسط شرکت اچ‌تی‌سی با همکاری تی-موبایل تولید شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها