حالت widescreen در DOOM و DOOM II کلاسیک پس از 27 سال

0
1128

بازی‌های DOOM و DOOM II اوریجینال، پس از 27 سال بالاخره از حالت تصویر widescreen پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از The Verge، عنوان DOOM همانند شیاطین جهنمی داخلی بازی، هرگز نمی‌میرد و جاودانه است.

اکنون استودیوی Bethesda، صاحب این عنوان، تصمیم گرفته است پس از گذشت 27 سال، امسال این بازی را حسابی زیر و رو کند.

در ماه ژانویه، Bethesda بالاخره  60 فریم بر ثانیه را به بازی اضافه کرد.

اکنون DOOM و DOOM II کلاسیک قرار است به زودی از حالت صفحه‌‌ی widescreen با ابعاد 16:9 پشتیبانی کنند.

بر اساس اخبار موجود در پست‌های Bethesda، استودیو موتور رندر بازی را به شکلی تغییر داده است که به صورت طبیعی، بازی را در ابعاد 16:9 رندر کند.

این یعنی خبری از حاشیه‌های مشکی دور صفحه نمایش نخواهد بود و بالاخره زاویه دید استاندارد خواهید داشت.

عدم وجود حاشیه‌های مشکی در اطراف صفحه نمایش، تجربه‌‌ی این بازی‌ روی گوشی‌های هوشمند و کنسول Switch را دلپذیرتر خواهد کرد.

علاوه بر این، این بازی‌ها روی گوشی‌های هوشمند از صفحه نمایش‌های 90 و 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کنند.

به نظر می‌رسد با موفقیت بازی‌های جدید تر DOOM 2016 و DOOM Eternal، استودیو Bethesda عناوین کلاسیک این فرنچایز را فراموش نکرده است.

Bethesda برای جذب گیمر‌های بیشتر به عناوین کلاسیک، قفل DRM همراه آنها را نیز حذف کرده بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها