حداقل 600 کارمند آمازون آلوده به کرونا هستند

0
440

یک کارمند شرکت آمازون به سی‌بی‌اس نیوز اعلام کرد که حداقل آزمایش کروناویروس 600 کارمند آمازون مثبت شده و حداقل شش نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، جانا جامپ، 59 ساله، که در انبار آمازون در ایندیانا مشغول به کار بود به مجری برنامه تلویزیونی ” 60 Minutes” گفت که از امتیاز قرنطینه‌ی خانگی به دلیل ترس از سلامتی خود، استفاده کرده است.

جامپ با بیان اینکه شش کارمند آمازون در اثر بیماری COVID-19 جان خود را از دست داده‌اند، گفت: “من می‌توانم به شما بگویم تعداد این آمار بسیار بالاتر است و حداقل 600 [مورد مثبت] در آمازون وجود دارد.”

شرکت آمازون، دومین کمپانی بزرگ خصوصی در ایالات متحده است و اخیراً اعلام کرد که 175،000 نفر دیگر را در طول همه گیری‌های کرونا ویروس استخدام کرده است.

9 سناتور آمریکایی از جمله الیزابت وارن، پیشوای سابق ریاست جمهوری، برنی سندرز و کامالا هریس (D-CA) هفته گذشته نامه‌ای به جف بزوس، بنیانگذار و مدیر اجرایی آمازون نوشتند؛ به دنبال اطلاعاتی درباره سیاست‌های غول تجارت الکترونیک در مقابله با کروناویروس و حمایت از کارگران هستند.

این نامه بر اساس اظهارات چهار کارگر سابق آمازون متمرکز شده بود که اندکی پس از اخراج، علناً ​​نگرانی خود را درباره شرایط انبار در طول همه گیری کروناویروس در مارس و آوریل مطرح کردند.

در نامه آمده است: “به منظور شفاف سازی اینكه پایان قرارداد كارمندان كه نگران شرایط بهداشتی و ایمنی هستند؛ نوعی تلافی به حساب نمی‌آید، ما می‌خواهیم اطلاعاتی درباره سیاستهای آمازون در خصوص نحوه‌ی برخورد با كارمندان به دست بیاوریم.”

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها