آموزش گام به گام حذف تاریخچه history نتفلیکس

0
892
آموزش گام به گام حذف تاریخچه history نتفلیکس

تاریخچه history نتفلیکس بخشی از این رسانه سیال است که پس از مشاهده فیلم ها و برنامه های تلوزیونی در اختیار ما قرار می گیرد. حال قصد داریم به بررسی حذف این تاریخچه بپردازیم. حذف این بخش بسیار ساده است و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

اگر قصد دارید به دلایل مختلف تاریخچه نتفلیکس را پاک کنید می توانید با استفاده از 7 مرحله آن را اجرا کنید. البته در ابتدا این موضوع را مطرح کنیم که این روش از طریق گوشی ها یا تلویزیون های هوشمند صورت نمی گیرد و برای این کار نیاز دارید به سراغ کامپیوتر خود بروید.

چگونه تاریخچه history نتفلیکس را حذف کنیم؟

در گام اول باید وارد حساب کاربری نتفلیکس شوید. از این رو باید به وب سایت آن مراجعه کنید. پس از وارد شدن به حساب کاربری خود با استفاده از نام کاربری و رمز عبور شما می توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

پس از ورود به سیستم باید به بخش پروفایل خود بروید. ممکن است در حالت عادی چندین حساب کاربری نتفلیکس در سیستم کامپیوتر شما وجود داشته باشد از این رو مطمئن شوید که در اکانت خود هستید. البته اگر کامپیوتر شما شخصی است نیازی به چک کردن این موضوع نخواهید داشت.

هنگامی که در صفحه اصلی نتفلیکس در بخش بالا سمت راست روی نماد پروفایل خود بروید و در این بخش گزینه های مختلفی برای شما نمایش داده می شود و در این بخش نیاز دارید کلمه Account را پیدا کنید.

پس از پیدا کرده بخش یاد شده شما باید روی آن کلیک کنید و وارد محیط تنظیمات شخصی حساب کاربری خود شوید.

چگونه تاریخچه history نتفلیکس را حذف کنیم؟

پس از وارد شدن در محیط تنظیمات نتفلیکس خود My Profile را انتخاب کنید و روی لینک آبی Viewing activity کلیک کنید. این لینک در میان های این بخش قرار دارد. در این بخش می توانید تمام فایل ها و فیلم هایی را که مشاهده کرده اید را مشاهده کنید.

پس از مشاهده این بخش باید مواردی که قصد حذف کردن آن ها را دارید مشاهده کنید، توجه داشته باشید که با انتخاب گزینه “Show More” می توانید به مطالب قدیمی تر نیز دسترسی پیدا کنید.

حذف کلی تاریخچه نتفلیکس

حال پس از انتخاب فیلم مورد نظر یا عنوان قسمت می توانید در بخش سمت راست روی گزینه دایره ای شکل که یک خط مورب روی آن قرار داد کلیک کنید تا تاریخچه مربوط به طور کامل حذف شود. نتفلکیس به این موضوع سریع واکنش نشان می تواند و تمام توصیه های مربوط به حذف فیلم را برای شما بازگو می کند.

توجه داشته باشید که تمام برنامه های تلوزیونی به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می گیرد و باید هر کدام را به صورت تکی حذف کنید. با این وجود در نظر داشته باشید که نتفلیکس گزینه ای به نام Hide series را در اختیار شما قرار می دهد و با انتخاب آن می توانید تمام بخش ها را با یکدیگر مخفی کنید.

حذف کلی تاریخچه نتفلیکس

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها