حضور 60 دستگاه اجرایی در نمایشگاه الکامپ

0
294
حضور 60 دستگاه اجرایی در نمایشگاه الکامپ

60 دستگاه اجرایی دولتی در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ غرفه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، نمایشگاه الکامپ هر ساله میزبان چندین دستگاه اجرایی دولتی است که در غرفه های خود به معرفی خدمات الکترونیک نهادهایشان می پردازند.

امسال این حضور کمی متفاوت تر از سال های گذشته و به صورت منظم تر خواهد بود.

بنابراین گزارش، 60 دستگاه اجرایی دولتی امسال در نمایشگاه الکامپ در یک سالن گردهم می آیند. این نهادها در سالنی به نام سالن دولت الکترونیک برای بازدیدکننندگان خدمات الکترونیکی خود را معرفی می کنند.

از آنجایی که این نهادها همگی دولتی هستند و خدمات الکترونیک آن ها در راستای اجرای طرح دولت الکترونیک انجام می شود، غالب معرفی آن ها در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در غالب دولت الکترونیک خواهد بود.

در این خصوص، نخستین جلسه هماهنگی برای برپایی سالن دولت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ امسال، از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور ۶۰ نفر از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

در این نشست که با حضور رضا باقری اصل عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد، دستگاه‌های اجرایی مختلف برای حضور پررنگ در نمایشگاه الکامپ سال جاری اعلام آمادگی کردند و برنامه‌های خود را ارائه دادند.

همچنین خدمات مختلف قابل‌ارائه از سوی هر یک از دستگاه‌ها در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ارائه خدمات آنلاین به مراجعان، برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی شود.

در این جلسه گفته شده که با توجه به شرایط ویژه حاکم بر نظام بودجه‌ای کشور، مقرر شد حضور دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه الکامپ ۲۵ با حداکثر صرفه‌جویی و حذف هزینه‌های غیرضروری صورت گیرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (ایران الکامپ ۲۰۱۹)، از ۲۷ تا ۳۰ تیر ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها