حل مشکل چین و چروک برداشتن نمایشگر تاشو با گوشی جدید TCL

0
1099

گوشی تاشو جدید TCL دارای صفحه نمایش کشویی است که مشکلات موجود در سایر گوشی‌های تاشو را برطرف می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، کمپانی تی سی ال یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی مستقر در چین، یک تازه کار در ارائه گوشی‌های تاشو نیست و پیش از این نمونه‌های دیگری را نیز معرفی کرده است. در این راستا مجموعه جدیدی از تصاویر منتشر شده که به طور انحصاری توسط وب سایت CNET به دست آمده، نشان می‌دهد که TCL مدل متفاوتی از یک گوشی تاشو را طراحی کرده که ممکن است مشکلات مربوط به گوشی‌های تاشو را برطرف کند.

روز دوشنبه، 17 فوریه، CNET به طور انحصاری تصاویر مربوط به گوشی تاشو بعدی TCL را به اشتراک گذاشت.

طبق گفته جسیکا دالکورت در CNET، کمپانی TCL در حال ایجاد نمونه اولیه یک گوشی جدید است که از صفحه نمایش قابل توسعه و کشویی بهره برده و با گوشی‌های تاشو اخیراً منتشر شده، مانند گلکسی زد فلیپ و موتورولا ریزر متفاوت است.

قرار بود این گوشی نخستین بار در کنگره جهانی موبایل MWC در بارسلون، اسپانیا نمایش داده شود. اما به دلیل بحران ناشی از کروناویروس، این رویداد به تعویق افتاد و لغو شد.

با این حال، CNET خوشبختانه تصاویری را از “منبع قابل اعتماد” به‌دست آورد و بررسی‌هایی را در این زمینه انجام داده است.

CNET تصریح کرد که گذشته از آنچه این تصاویر نشان می‌دهند، چیزی در مورد گوشی تاشو جدید TCL نمی‌داند.در واقع عکس ها منتشر شده مرموز بوده و عملکرد گوشی را نشان نمی‌دهند.

با این حال، این گوشی در مقایسه با گوشی‌های معمولی کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسد؛ و طبق شایعه‌ها یک گوشی 7 اینچی است که با بیرون کشیدن یک صفحه نمایش ثانویه به یک تبلت تبدیل می‌شود.

این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که گوشی تاشو جدید دارای یک صفحه نمایش صفحه خمیده است. همچنین گفته می‌شود که سمت راست گوشی باریک‌تر از سمت چپ است تا بتوانید امکان کشویی آسان‌تری داشته باشد.

بنابراین این گوشی می‌توانند مشکلات ناشی از خراب شدن لولا و خراش روی صفحه نمایش گوشی‌های تاشو را حل کند.

در حال حاضر TCL نظری درباره تصاویر فاش شده توسط CNET منتشر نکرده و قیمتی برای آن در نظر نگرفته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها