خاص ترین رنگ موبایل توسط هواوی وارد بازار فروش می شود؟

0
998
خاص ترین رنگ موبایل توسط هواوی وارد بازار فروش می شود؟

این روز ها اخبار بازار جهانی موبایل به کمپانی هواوی ختم می شود، کمتر از دو هفته دیگر پرچمداران این برند چینی به صورت رسمی رونمایی می شوند و به نظر می رسد هواوی فروش خیره کننده ای را به دست آورد.روز گذشته تصاویری از رنگ گرادیانت جدید این گوشی هوشمند منتشر شده که به نظر خاص ترین رنگ موبایل در سال جاری خواهد بود.

خاص ترین رنگ موبایل مربوط به چه رنگی است؟

خاص ترین رنگ موبایل با گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو به احتمال زیاد روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمنددر رنگ قرمز رویت شده است، البته رنگ قرمز این گوشی هوشمند به صورت گرادیانت است و شاهد ترکیب رنگ قرمز و زرد هستیم. این رنگ به نظر در کنار رنگ های مشکی ، توایلایت و آبی روانه بازار فروش خواهد شد.البته حضور این رنگ به صورت رسمی اعلام نشده است و این احتمال وجود دارد هواوی خاص ترین رنگ موبایل خود را کمی دیرتر روانه بازار فروش کند.

در کنار این تصاویر اخبار دیگری نیز منتشر شده که به نظر می رسد به واقعیت نزدیک باشد، به نظر می رسد گوشی هوشمند پی 30 پرو مانند نسخه های پرو پرچمدار هواوی بدون جک 3.5 میلی متری روانه بازار فروش می شود و برای اتصال هدفون های سیم دار نیاز به تبدیل جک 3.5 میلی متری به پورت تایپ سی است.

نظر شما در مورد خاص ترین رنگ موبایل در سال جاری چیست؟ آیا برند دیگری در این زمینه توان رقابت با هواوی را خواهد داشت و هواوی از این روش می تواند فروش گوشی های پرچمدار خود را افزایش دهد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها