خودرو شگفت انگیز جنسیس G70 مدل 2022

0
448

کمپانی جنسیس چند تصویر از سدان G70 به روز شده‌ و مدل 2022 منتشر کرد که در یک کلام عالی به نظر می‌رسد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، در طراحی این خودرو، نمای جلویی مهم‌ترین به روزرسانی G70 را نشان می‌دهد. از نظر مشخصات، G70 تا حدود زیادی شبیه به مدل فعلی است، با طراحی‌های چرخ جدید که تقریباً برای این سدان جمع و جور کمی بزرگ به نظر می‌رسد. در قسمت پشت بدنه، G70 شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد. در داخل خودرو؛ طراحی کلی کابین G70 خیلی تغییر نکرده است و صندلی‌ها با روکش چرم پوشانده شده است.

یک صفحه نمایش جدید و بزرگ 10.3 اینچی در آن قرار دارد که طبق گفته این خودروساز “از طراحی منحصر به فرد Genesis UI برخوردار است”. این فناوری جدید به لطف Wi-Fi و همچنین سازگاری با Apple CarPlay پیشرفت زیادی داشته است؛ اما خبری از Android Auto نیست، در حالی که در G70 فعلی موجود است.

جنسیس با انتشار این عکس‌ها در روز سه شنبه هیچ جزئیاتیی در مورد موتور و پیشرانه‌ی آن فاش نکرد. اما دو احتمال در مورد آن وجود دارد. از یک سو ممکن است موتورهای 2.0 لیتری توربو I4 و 3.3 لیتری توئین توربوی V6 فعلی بدون تغییر در آن قرار گیرد. از طرف دیگر، G70 ممکن است از یک موتور 2.5 لیتری توربو I4 جدید بهره مند.

پیش بینی می‌شود که G70 به روز شده در ماه اکتبر در کره جنوبی به فروش برسد. با توجه به اینکه G70 فعلی به عنوان مدل 2021 در ایالات متحده در دسترس است؛  G70 جدید با نام 2022 رونمایی می‌شود، این بدان معنی است که باید در اوایل سال آینده وارد بازار شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها