آموزش دانلود از گوگل پلی بدون مشکل

0
752
آموزش دانلود از گوگل پلی بدون مشکل

دانلود از گوگل پلی بدون مشکل را باید یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی دانست، به طوری که تقریبا می توان گفت که تمام کاربران با این استور به صورت رسمی سروکار دارند، با این وجود به دلیل مشکلات موجود گاهی اختلال هایی ایجاد می شود که قصد داریم به آموزش دانلود از گوگل پلی بدون مشکل بپردازیم.

گوگل پلی را باید معتبر ترین منبع برای دانلود نرم افزار ها و ابزار های مورد نیاز کاربران دانست. این استور می تواند تمام نیاز های کاربران را به برطرف شکل برطرف کند با این وجود گاهی اوقات برای کاربران مشکلاتی ایجاد می شود که امکان دریافت برخی از نرم افزار ها را از بین می برد. در این بخش قصد داریم به بررسی تمام مواردی که می توان به سادگی این مشکلات را برطرف کرد بپردازیم.

چگونه گوگل پلی را فعال کنیم؟

به طور کلی نرم افزار گوگل پلی به صورت پیش فرض روی گوشی های هوشمند وجود دارد و می توانید با استفاده از جیمیل خود وارد این فروشگاه دریافت نرم افزار شوید، توجه داشته باشید که بدون حساب کاربری دسترسی به این استور غیر ممکن است.

یکی از سوال هایی که در این بخش در مورد این موضوع که چگونه گوگل پلی را فعال کنیم پرسیده می شود برای افرادی است که به طور ناخواسته نرم افزار گوگل پلی خود را غیر فعال کرده اند، فعال کردن این ابزار نیز بسیار ساده است و کمتر از چند دقیقه می توانید به سوال چگونه گوگل پلی را فعال کنیم پاسخ دهید.چگونه گوگل پلی را فعال کنیم؟

مشکلات دانلود از گوگل پلی چیست؟

به دلیل وجود مشکلات موجود در سیاست های گوگل گاهی اوقات مشکلاتی برای کاربران برخی کشور ها ایجاد می شود که کاربران در هنگام دریافت نرم افزار با پیغام  ” This item isn’t available in your country ”  رو به رو می شوند، این پیام به این معنا است که کاربران این کشور نمی توانند به این نرم افزار دسترسی پیدا کنند، این موضوع را باید مهم ترین مشکل دانلود از گوگل پلی دانست. البته این موضوع راهکار بسیار ساده ای دارد و می توان با استفاده از برخی نرم افزار های لوکیشن خود را تغییر داده و این مشکل بارگیری در حالت تعلیق گوگل پلی را برطرف کنیم. البته این موضوع تنها موضوع در پاسخ به سوال مشکلات دانلود از گوگل پلی چیست به شمار نمی رود. یکی از بزرگترین مشکلات دانلود از گوگل را باید گوگل پلی سرویس دانست.مشکلات دانلود از گوگل پلی چیست؟

بزرگترین مشکل دانلود از گوگل پلی

یکی از بزرگترین  مشکلات دانلود از گوگل پلی در مورد گوگل پلی سرویس است، این مشکل گاهی اوقات برای کاربران و به خصوص گیمر های گوشی های هوشمند پیدا می شود و کاربران را با مشکلات زیادی رو به رو می کند.

برای برطرف کردن این موضوع باید گوگل پلی سرویس خود را به روز رسانی کنید، برای این موضوع باید به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و در بخش نرم افزار ها گوگل پلی سرویس خود را پیدا کنید، در این بخش می توان اطلاعات مهمی در مورد این سرویس برای دریافت نسخه به روز آن به دست آورید. با استفاده از سه رقم سمت چپ استفاده کرده و نسخه به روز خود را از طریق گوگل پیدا کنید. به عنوان مثال در مرورگر گوگل جستجو کنید که به روز رسانی گوگل پلی سرویس ورژن گوشی هوشمند خود را بنویسید.بزرگترین مشکل دانلود از گوگل پلی

علت مشکل دانلود نشدن برنامه ها از گوگل پلی

همانطور که در بخش بالا بیان شد علت مشکل دانلود نشدن برنامه ها از گوگل پلی را باید برخی از تحریم ها دانست و برای برطرف کردن آن ها باید لوکیشن خود را با استفاده از برخی نرم افزار ها تغییر دهید و این موضوع روی گوگل پلی سرویس نیز تاثیر می گذارد و برخی از گوشی های هوشمند با آن رو به رو می شوند.علت مشکل دانلود نشدن برنامه ها از گوگل پلی

دانلود از گوگل پلی با تلگرام

یکی از جذاب ترین روش ها برای دانلود نرم افزار ها را باید  دانلود از گوگل پلی با تلگرام دانست. این نرم افزار شبکه اجتماعی می تواند به سادگی نرم افزار های گوگل پلی را در اختیار شما قرار دهد.

تلگرام ربات هایی دارد که می توان از آن به عنوان یکی از جالب ترین مسیر ها برای آموزش دانلود از گوگل پلی بدون مشکل استفاده کرد. برای این کار باید وارد صفحه شخصی خود شده و ربات  ” @akpdl_bot ” را جستجو کنید، این ربات شما را وارد محیطی به نام APK Downloader می کند که با انتخاب گزینه استارت می توانید به دانلود نرم افزار مورد علاقه خود بپردازید.

پس از انتخاب گزینه استارت پیامی مبتنی بر این مطلب برای شما ارسال می شود.

.Hi!, please send me the name of any android app or game to download itI am also available in inline mode

حال در این مرحله نیاز دارید که نرم افزار مورد نیاز خود را تایپ کرده و صبر کنید تا گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار گیرد، در این بخش شما می توانید نرم افزار مورد نیاز خود را انتخاب کنید و به طور مستقیم به دانلود از گوگل پلی با تلگرام بپردازید.

دانلود از گوگل پلی از طریق کامپیوتر

در این بخش از آموزش دانلود از گوگل پلی بدون مشکل قصد داریم به بررسی دانلود نرم افزار از طریق کامپیوتر بپردازیم. این ویژگی نیز جذابیت های بسیار جالبی دارد و به شما اجازه دسترسی به گوگل پلی را از طریق کامپیوتر می دهد. دانلود از گوگل پلی از طریق کامپیوتر مناسب افرادی است که عادت به جستجوی موارد مورد نیاز خود از طریق کامپیوتر دارند، مناسب است. در این بخش به آموزش دانلود از گوگل پلی از طریق کامپیوتر می پردازیم.

برای این کار روش های متعددی وجود دارد که قصد داریم به ساده ترین آن بپردازیم. برای این کار باید یک جیمیل روی سیستم خود داشته باشید تا بتوانید به گوگل پلی دسترسی پیدا کنید، اگر جیمیل شما فعال شده روی گزینه های بالا سمت راست مرور گر خود شکل گوگل پلی را انتخاب کنید و وارد محیط گوگل پلی شوید. در این بخش باید نرم افزار مورد نیاز خود را تایپ کرده و آن را انتخاب کنید.

پس از انتخاب نرم افزار مورد نیاز باید لینک URL آن را دریافت کرده و وارد وب سایت APK Downloader شوید، در این بخش می توانید به سادگی نرم افزار خود را به صورت سورس دریافت کرده و روی سیستم های متعددی نصب کنید. در این بخش تنها نیاز است لینک کپی شده را در باکس موجود قرار داده و گزینه دانلود را انتخاب کنید.دانلود از گوگل پلی از طریق کامپیوتر

APK Downloader برای نرم افزار های رایگان کاربردی است

به طور کلی APK Downloader ابزار بسیار جالبی برای بخش آموزش دانلود از گوگل پلی بدون مشکل به شمار می رود، البته توجه داشته باشید که این وب سایت و ربات تلگرامی آن برای اپلیکیشن ها رایگان به کار می روند که نیاز به پرداخت برای دریافت اپلیکیشن نیست.

در این بخش تلاش کردیم به آموزش دانلود از گوگل پلی بدون مشکل و ایرادات ساده بپردازیم، امیدواریم پس از مطالعه این بخش برخی از مشکلات شما در مورد دانلود از گوگل پلی برطرف شود.APK Downloader برای نرم افزار های رایگان کاربردی است

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها