با این 2 بازی استراتژیک ساعت ها استرس را تجربه کنید

0
1501

کالاسودا- دانلود بازی استراتژی تفریح بسیار جالبی برای جوانان محسوب می شود. این سبک بازی بسیار زیبا در سال اخیر تنوع بسیار بالایی پیدا کرده حال قصد داریم به بررسی و اشنایی دو بازی پرطرفدار بپردازیم:

بازی موبایل Army Men Strike

دانلود بازی استراتژی  یادشده که شهرت بسیاری ندارد شاید در ابتدا مورد استقبال کاربران قرار نگیرد اما این بازی بسیار زیبا بدون شک شرایط جالبی را برای کاربران فراهم می کند. بازی موبایل Army Men Strike  توسط استودیوی بازیسازی Yuanli Prism توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی بسیار زیبا نمرات خوبی را در استور رسمی گوگل دریافت کرده است.

در این بازی بسیار زیبا باید منابع مورد نیازتان را جمع آوری کنید، قفل سلاح های جدید را باز کنید، ارتشی از سربازهای اسباب بازی تشکیل دهید، با دیگران متحد شوید، دشمنان تان را شکست دهید و در نهایت شهرهایشان را فتح کنید. هدف در این بازی بسیار زیبا پیروزی بر رقبا است پس باید سربازانتان را برای یک جنگ تمام عیار آماده کنید.

لینک دانلود بازی استراتژی Army Men Strike از استور رسمی گوگل

بازی مویایلی Lords Mobile

این بازی بسیار زیبا را بدون شک تجربه کرده اید. بازی مویایلی Lords Mobile با هر به روز رسانی جذابیت های بیشتری پیدا می کند. این بازی بسیار زیبا توسط استودیوی مشهور IGG توسعه پیدا کرده است. بیشتر کاربران این سبک بازی به حجم هایی کمتر از 100 مگابایت عادت دارند اما این بازی بسیار زیبا و گرافیکی حجمی در حدود 300 مگابایت دارد که خبر از قدرتمند بودن این عنوان در مقابل بازی های دیگر می دهد و میلیون ها بار توسط کاربران گوگل استور دریافت شده است. بازی مویایلی Lords Mobile علاوه بر گرافیک بسیار مناسب صداگذاری و هیجان بسیار زیادی دارد.

در این بازی زیبا باید در یک جهان پهناور قلمرو خود را تعیین کنید و با جمع آوری قهرمانانی عجیب و غریب نبروی نظامی خود را بسازید و برای به غارت بردن منابع دیگر کاربران سراسر جهان آماده شوید. در این بازی علاوه بر ساخت یک شهر بسیار زیبا باید برای گسترش قلمرو خود به مبارزه با همسایه های خود نیز بپردازید.

لینک دانلود بازی استراتژی  مویایلی Lords Mobile از استور رسمی گوگل

اگر علاقه مند به دانلود بازی استراتژی   هستید پیشنهاد می کنیم این دو عنوان بسیار زیبا را در کنار نرم افزار های دیگر موبایلی خود قرار دهید. این دو بازی بسیار زیبا در کشور ما نیز این روز های طرفداران بسیاری دارند و پیشنهاد می کنیم این چالش بسیار زیبا را تجربه کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها