بررسی 2 نرم افزار محاسبات ریاضی پرطرفدار اندرویدی

0
667

کالاسودا- نرم افزار محاسبات ریاضی همواره مورد توجه کاربران به خصوص دانشجویان بوده است. این نرم افزارها قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهند و به راحتی می توان تمام مسائل ریاضی را با آنها حل کرد. استور رسمی گوگل نرم افزارهای زیادی را به کاربران پیشنهاد می کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی دو نرم افزار محاسبات ریاضی بپردازیم:

نرم افزار Photomath – Camera Calculator

نرم افزار محاسبات ریاضی Photomath – Camera Calculator بدون شک خاص ترین اپلیکیشن این بخش است. این نرم افزار توسط استودیوی برنامه سازی Photomath به صورت رایگان منتشر شده است. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و برای حل مسائل ریاضی تنها باید دوربین خود را روی مسئله مورد نظر بگیرید. پس از این مرحله، دوربین مسئله را تشخیص داده و جواب کاملی از آن را در اختیارتان قرار می دهد.

این نرم افزار محاسبات ریاضی دارای قدرت بالای شناسایی حرفه ای دستخط است. علاوه بر این اگر نمی توانید روش حل مسئله ها را درک کنید، خواهید توانست با مراجعه به قسمت مخصوصی از برنامه، راه حل گام به گام حل سوال را مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار محاسبات ریاضی Photomath – Camera Calculator از استور رسمی گوگل

بعد از دانلود نرم افزار محاسبات ریاضی یاد شده به ویژگی های زیر دسترسی پیدا می کنید:

  • ماشین حساب بسیار هوشمند برای انجام محاسبات کاربران
  • دانش ریاضی بی نظیر برای توضیح انواع مسائل
  • استفاده از رنگ های مختلف در محیط برنامه برای نمایش هر چه بهتر مسائل.

نرم افزار CalcKit Full: All in One Calculator

دانلود دانلود نرم افزار محاسبات ریاضی CalcKit Full: All in One Calculator بهترین نرم افزار برای کاربران عادی که نیاز به محاسبات عددی دارند، محسوب می شود. این نرم افزار توسط Ivan Gavrilov توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

نرم افزار CalcKit Full: All in One Calculator  بیش از 150 ماشین حساب و مبدل گوناگون را شامل می شود؛ به گونه ای که بسیاری از کاربران آن را یک نرم افزار All-in-One نامیده و معتقد هستند که کامل ترین ابزار محاسباتی موجود در استور اندروید است.

در این نرم افزار همه چیز در اختیار کاربران بوده و تنها نیاز به وارد کردن پارامتر های اولیه است که هر چیزی به صورت خودکار محاسبه شود و جوابی دقیق در اختیار کاربر قرار گیرد. با این نرم افزار ابزار اختصاصی خود را ایجاد کرده و انواع معادلات پیچیده را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنید.

دانلود نرم افزار محاسبات ریاضی CalcKit Full: All in One Calculator

پس از دانلود نرم افزار محاسبات ریاضی یاد شده به ویژگی های زیر دسترسی پیدا می کنید:

  • ذخیره تمامی تبدیل ها و محاسبات در تاریخچه برنامه
  • دسترسی به دو زمینه تیره و روشن
  • پشتیبانی از مبدل بیش از 160 ارز مختلف به صورت کاملا آفلاین
  • پشتیبانی از عبارات ریاضی به عنوان ورودی
  • نمایش نتایج در کوتاه ترین زمان ممکن.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها