درخواست سناتور الیزابت وارن از شبکه‌های اجتماعی

0
256

الیزابت وارن هشدار داده است که با تمام اطلاعات غلطی که در مورد کمپین ریاست جمهوری او و رقیبانش پخش می‌شوند، مبارزه خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و نقل از CNET، سناتور الیزابت وارن درخواست کرده است برای افرادی که عمدا اطلاعات غلط را در مورد زمان و نحوه‌ی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پخش می‌کنند، مجازات‌های قضایی تعیین شود.

او همچنین از شرکت‌های دیجیتالی و شبکه‌های اجتماعی مثل Google، Facebook و Twitter در خواست کرد که با اطلاعات غلط پخش شده مبارزه کنند.

الیزابت وارن غول داده است در صورت رسیدن به ریاست جمهوری، شرکت‌هایی مثل Google، Facebook و Amazon را تجزیه کند، چون به اعتقاد او این شرکت‌ها زیادی قدرت دارند (قدرتی که در اختیار دموکرات‌ها نیست!).

او ادعا می‌کند شرکت‌های بزرگی مثل Facebook به سیاسست مداران اجازه می‌دهند در تبلیغات عرضه شده روی این وبسایت‌ها، دروغ بگویند.

وارن از شبکه‌های اجتماعی هم درخواست کرده است اکانت‌های افرادی را که اطلاعات غلط را در مورد زمان و مکان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پخش می‌کنند را ببندند.

وارن همچنین از طرفداران حزب چپ خواسته است که آتش را با آتش پاسخ ندهند و در مورد کمپین‌های تبلیغاتی رقبا، اطلاعات غلط پخش نکنند. به گفته‌ی او، این موضوع نقض دموکراسی محسوب می‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد از بین بردن شرکت‌های بزرگ فقط به دلیل اینکه به ساز دموکرات‌ها نمی‌رقصند، اصلا مغایراتی با دموکراسی نداشته باشد!

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها