درس‌هایی از تحول دیجیتال فوربس در  Web3، NFTs و متاورس

0
127

فوربس به عنوان یک ناشر قدیمی و  بزرگ نیازی به جذب خوانندهٔ جدید ندارد؛ این نشریه توانسته در بخش‌هایی مانند NFTs، متاورس و Web3 نیز قدم‌های بزرگی بردارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، فوربس در نظر دارد مخاطبان خود را در همه این حوزه‌ها از حوزه‌های سنتی، ویدئو، صدا گرفته تا داستان سرایی در وب سایت درگیر کند.

و اکنون با Web3، سعی می‌کند همین کار را در متاورس انجام دهد.

فوربس اولین نشریه‌ای بود که  وب سایت آن در سال 1996 آنلاین شد و در حدود سال 2005 رونق گرفت و به همتایان خود در شبکه‌های اجتماعی پیوست.

این شرکت که از فناوری‌های جدید ابایی نداشت، با پذیرش استریمینگ در سال 2019 سرویس خود را با نام Forbes8 راه‌اندازی کرد که به عنوان Netflix برای کارآفرینان است.

با توجه به ذهنیت و اهداف پیشرو فناوری این شرکت، تعجب آور نیست که این شرکت در حال انجام اقداماتی برای تعامل با خوانندگان به روش‌هایی مانند NFTs، متاورس و Web3 است.

سال گذشته، برای اولین بار در صنعت نشر، فوربس یکی از جلدهای مجله خود را به عنوان NFT به حراج گذاشت که به قیمت 333333 دلار فروخته شد.

امسال فوربس یک گام فراتر برداشته و برای جذب مخاطبان خود با فروش مجموعه‌ای از NFT‌های میلیاردر ساختگی فعالیت می‌کند.

بر اساس عملکرد واقعی بازار بورس نیویورک، شخصیت‌های Forbes NFT در رتبه‌بندی بالا یا پایین قرار دارند.

یکی از انتقاداتی که در مورد متاورس، Web3 و NFT وجود دارد، عدم دسترسی آنهاست. شروع به کار کردن در این فضاها و فناوری‌های نوظهور گران است.

اما فوربس در صدد آن است تا دسترسی به این فناوری‌ها را توسعه دهد.

هدف فوربس آموزش در مورد کل فناوری و همچنین نحوه تأثیر آن بر جامعه است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها