دریافت رابط کاربری EMUI 11 روی Huawei P30 و Mate 20

0
822

هوآوی شروع به نصب جهانی رابط کاربری EMUI 11 روی گوشی‌های P30، P30 pro و سری Mate 20 کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، هرچند مبنای این آپدیت اندروید 10 بوده و در حجم 1.8 گیگ برای کاربران در بازار جهانی عرضه شده است.

برخی قابلیت‌های عرضه شده در این آپدیت به شرح زیر است:

ویژگی نمایشگر همیشه روشن AOD هوشمند شده و عناصر طراحی جدید بدان افزوده شده است. شخصی سازی AOD و افزودن متن و عکس قابل ذکر است.

افزودن شدن تم هنری به گوشی شامل تم شب پرستاره در آپدیت جدید قابل ذکر است.

حالت چند پنجره داشتن است که به کاربر اجازه می‌دهد روی مولتی تسکینگ چند پنجره افزوده شود. حباب کردن صفحه مورد نظر برای استفاده بعدی در این حالت تعریف شده است.

در آپدیت جدید انیمیشن‌ها روان‌تر شده و انیمیشن‌های جدید یکدست و نرم شده و تجریه بصری دلپذیرتری را به کاربر منتقل می‌کند.

همچنین برای ارائه جلوه تصویری روان‌تر، انیمیشن‌ها طولانی‌تر نمایش داده می‌شوند و افکت‌ها روی سیستم عامل هنگام خاموش و روشن کردن برای رضایت بیشتر افزایش یافته است.

افزوده شدن Super Notepad که اجازه ویرایش یادداشت به طور هم زمان از چند دستگاه هوآوی را امکان پذیر می‌کند.

ضمن آپدیت ویبره سیستم، آهنگ زنگ‌های تلفن نیز ارتقا یافته‌ و ترکیبی از صدای استریو و ارتعاشات هماهنگ را به ارمغان می‌آورند.

به روز رسانی همکاری چند صفحه‌ای که اجازه کارکردن بهتر با تلفن روی لپ تاپ با حداکثر 3 پنجره را فراهم می‌سازد و بهره وری را بهبود می‌بخشد.

ایجاد داستان ویدئویی در بخش Gallery با تمپلیت‌های جدید از دیگر امکانات افزوده شده به رابط کاربری EMUI 11 هوآوی است.

از بین بردن مکان، زمان و اطلاعات مربوط به عکس قبل از به اشتراک گذاری و قراردادن پسورد روی یادداشت‌ها NotePad از دیگر امکانات جدید روی آپدیت نرم افزاری هوآوی است که در حجم 1.8 گیگ ارائه شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها